torsdag 14. februar 2013

Tester ut noen nye fetish`er på mannen...

Valentine og karneval dagen. Her i huset ble jeg virkelig paff i går kveld. 5 åringen ville være Spiderman i stede for Batman i karneval. Var litt nok Batman for han nå sa han. Var blitt for mye Batman og var blitt litt lei sa han. Nei sier du det sa jeg mest med en ironisk tanke... Hadde en mistanke om at han følte at kostymet ikke var helt i orden. Det var visst en liten feil på maska men vi har jo to:-) Han fikk låne mammas maske:-) Den hadde han glemt. Så da kom Batman på banen alikevel. Minsten skulle ha med seg kosebamsen sin. Og ha kosebamse fest. Leverte ungene optimistisk og feberfrie. Dette vil gå bra. Men rundt kl 12 kom telefonen fra barnehagen. Minsten var blitt syk igjen. Har fått noen telefoner nå om å hente syk unge der. Er ikke sånn at vi bevisst sender syke barn til barnehagen, men nå kunne statistikken tilsi det. Er bare en optimistisk mor med sterk tro på at det ordner seg:-) Jeg var hjemme med sykt barn i går..og 5 åringen fikk en bonus fridag. Holdt på å gå ned for telling selv og. Misten hadde knapt søvnbehov og vandra hvileløst omkring. Jeg la meg ned der jeg kunne...Observert at noen koser seg hjemme med syke barn fra facebook statuser. Jeg er i en livsfase at jeg koser meg masse på jobb først og så med ungene når jeg kommer hjem:-)
Mannen hadde vært på jobb fra kl 0600. Så prøvde meg på et lite triks i håp at han kom litt tidligere hjem...


Hvem hadde ikke falt for dette da?;-) Om ikke annet blitt litt nyskjerrig..Men neida ikke denne karen. Fikk kontrabeskjed når han kom hjem til vanlig tid. Om det var mulig så var han den første på jobb og gjerne den siste som reiste fra jobb og slo av lyset;-) Hva mener han med det tro..Har han tatt vann over hodet når han møtte meg som gav han to flotte sønner;-) I en annen kultur hadde jeg vært et kupp;-) Litt trultete som i noen kulturer er tegn på sunnhet og velstand som på toppen av det hele føder sønner!:-) Tenkte jeg kunne være litt romantisk da og gi han en liten gest..


...siden det var valentine dagen rett rundt hjørnet og. Men mannen sa og jeg siterer: "Valentinedagen er handelstandens dag"  Klipt og limt om valentindagen fra Wikipedia: I Norge er altså status at nærmere 70 prosent av dem som er i parforhold ignorerer Valentinsdagen. Så det er best og ikke skille seg ut:-) Men skulle han være sånn så spiste jeg den selv...
Lærer noe nytt hver dag. Nå for eksempel vet jeg at mannen min ikke har noen strømpebukse fetish...Tror igrunn han ikke har noen spesielle fetish`er men det skal ikke hindre meg fra å prøve...

Ikke altfor ofte ungene ser meg i sving med vaffelpressa..Men det fikk i hvertfall ungene fasinert og sysselsatt et øyeblikk..

Fant denne pakka og som beviser at jeg ikke baker så ofte heller.


Denne gikk ut på dato for tre år siden. Men vaffelrøra fra Toro gikk bare ut på dato i fjor. Fikk minsten til å sove en halv time og da brukte jeg tiden min veldig unyttig med å tegne på vafler. Noen spør meg om hvordan jeg har tid til å blogge.
Beviset ser dere her..


Disponerer tiden min brukbart godt og vet å prioritere. Kan tro jeg angra...For plutselig stod den tassen her igjen en halvtime siden sist jeg så han..


Mens jeg står på en stol for å få fugleperspektiv av vaflene  mine:-) Dette var en brukbar gjennomføring av denne dagen..Et lite knippe bilder fra dagen med barna.

Insekts perspektivet

 Og søskenkjærlighet.

Og siste tilskuddet i familien har lært seg det viktige ordet bærsj i dag...Så nå snakker vi alle samme språk:-)

Og kjøleskapet får testet seg skikkelig...Han er på vei opp i første hylle ca 34 ganger før lunch:-) Og ja jeg har telt...

Har brukt resten av dagen på tanker rundt et lite dilemma jeg har på gang med meg selv..Kunne tenkt meg å legge til noe nye bekjentskaper på facebook. Men er litt beskjeden av meg. Og vil ikke trenge meg på heller. Er livredd for å trenge meg på noen..;-) Kommer fra en familie som ikke liker å trenge seg på noen..Vel i hvertfall noen av oss da;-)  Hvor godt bør man egentlig kjenne våre "venner" på facebook. Er det galt å legge til fastlegen og psykologen sin for eksempel:-) Hvor går grensa..Er så redd for å bli avvist. Blitt avvist et par ganger og har ikke glemt det:-) Og de der ute som avviste meg vet hvem det gjelder!;-) Er det noen kriterier vi kan enes om...

Sånn helt på tampen så trenger Dytt.no gruppa vår (anestesisykepleierne) på jobb et heftig gruppe navn...Jeg kommer bare på Ruslebiffene og har blitt helt fastlåst der..Trenger noen lyse ideer og har fått god hjelp tidligere. Litt sånn "kick ass" navn vil svinge..Anyone?!
Mannen har forresten noe å tilføye...Jeg fikk sjokolade av han i dag! Og jeg har noe å tilføre..Han vant den på basar i går eller pokerkveld med gutta som han kaller det;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar