torsdag 18. juli 2013

Sommaren är kort, de mesta regnar bort, men nu är den här...

Etter X antall Facebook oppdateringer i kveld så kunne jeg liksegodt blogge litt....



Dette var dagen jeg skulle få med meg mannen på stranda. Oppkjøringen startet litt dårlig med at TVèn sang på det siste verset. Bla bla...klipp og lim fra Facebook.
Klokka nærma seg 11 og ingenting var klart. Satt mannen til å smøre den "letteste" ungen;-) Jeg smurte niste, pakka hånkler, leker, bleier, vann, smurte den andre ungen pluss meg selv..solkrem, våtservietter, ekstra skift,  tenkte jeg skulle ha med kaffe med mer. Men for å gjøre det kort så hørte jeg mannen sa til barna: "Kom la oss ta på skoa!" Det betyr at de sitter i bilen rett etter.... JEG var ikke klar og mannen og ungene satt ungene i bilen og var klare. Jeg banna og pakka som en gal.. Hang etter som et slips. Dette fungerer best uten deg fikk jeg lirt av meg med mye mer..Kjefta på mannen i bilen. Forklarte ungene at  pappa og jeg tulla litt med hverandre i bilen overfor ungene... For dette skulle bli hyggelig;-) Kom borti gata her. Spurte mannen:  "Har du huska badebuksa di da?" Og Fa... den hadde han glemt. Han hadde EN ting å huske på...Kom tørt fra mannen: " Ja da har du noe å blogge om;-)" Rygga hjem mens minsten gråt for han ville bade. Jeg hadde store planer for denne strandturen, som gikk i vasken;-) Kan nå i ettertid si at jeg så humoristisk på det...men var litt muggen mens det stod på...Historien blir bedre hvis jeg er blid. Men er til opplysning ikke alltid blid;-) Men hadde bestemt meg for at jeg skulle i hvertfall ligge loddrett mens mannen underholdt ungene på stranda....Og med en ekstrem samling skyer over badestedet Røra så lå jeg langflat og regna på at skydekket var minst faktor 50 alene, mens jeg hadde på meg faktor 15. Det blir faktor 65. Kunne ha liggi til jul for å få en fregne;-)
Kom hjem og mannen har bestemt seg for å vaske klær. Og jeg har bestemt meg for å spare penger.(les TV) Siden jeg alikevel skulle på butikken så håpa han at jeg kunne kjøpe skyllemiddel. Jeg dro på det: "Næææ! Det er vel oppskrytt...;-)" Mannen: "For nå er det som det river i brystvortene mine når jeg tørker meg;-)" Raus som jeg er så har han nå skyllemiddel... Han hadde jo tross alt bare stått i kjelleren og støpa gulv og hengt i en lift og fiksa på mønene siste dager.  Ikke sliti som meg;-) Så nå sitter jeg brisen og blogger. Har bare skjedd 2 ganger før på 195 innlegg... Så hva faller mer naturlig enn å teste ut dagens solbriller siden jeg er i siget....For å ikke være snau så ber jeg om en avstemning. Ser selv at jeg må kjøpe meg noen nye fancy noen...
Kandiat nr 1
Kandiat nr 2
Kandidat nr 3
Kandidat nr 4
For å presentere alle kandidatene en gang til..Bare for at jeg er litt brisen;-)




Gladnyheten var at TVèn trang bare noen runder med Mikkes klubbhus for å bli varmt igjen....Flimringa var mirakuløst borte når Dolly Duck tok en piruett over sjermen:-)
Var på bikini shopping i går. Hadde stort utvalg mellom signal grønn og sjokk rosa. Havna opp med en brun overdel og ingen bukse. Hadde gått tom for underdeler. Hadde vært intet mindre enn en skandale å fremvist dette i dag;-) Kan jo ikke gå uten underdel heller...Eier ikke skam og dro den unge ekspeditrisa inn i prøverommet for å sjekke passformen. Endte med at hun fikk privat nummeret mitt for å melde meg når underdel kom i butikken igjen;-) Det tøyt ut både her og der, men hun var profesjonell og sa den satt perfekt...Sa jo selvsagt til mannen at jeg fikk den til halv pris;-) Fikk jo bare halvparten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar