onsdag 4. september 2013

Hold your horses....

En onsdag i sirkus Hovenga: Mannen pløyer valgtester. Tar alt og leser partiprogrammer, mens kona svinser rundt i hestemaske og ballerinaskjørt...Og hvem tror dere morer seg mest?;-) Ja dere leste riktig. Er selvfølgelig veldokumentert ...Til mitt forsvar så har jeg litt søvnmangel...Og har hatt litt problemer med å få hest ut av hodet siden jeg var så heldig å bli innehaver av denne fantastiske saken. Spørsmålet meldte seg straks. Hva kan jeg bruke denne til..? Og jeg har et plagsomt problem med denne blogginga. Har jeg fått en fiks ide om noe, må jeg bare få det på trykk før jeg kan gå videre...Har tenkt mye på hest i det siste. Går og nynner på kjenningsmelodien til Mr Ed om dagen. Selvfølgelig inni meg. Noe annet ville vært litt spesielt;-) Når ikke jeg nynner på den sier jeg til meg selv at "Hest er best". Når jeg går forbi skapet jeg har maska, så formelig hører jeg den roper navnet mitt og vil at jeg skal ta den på;-)
Og da må den kunne brukes til noe nyttig...
Har du sett deg lei på unger som ikke sover i egne senger, ikke spiser grønnsakene sine med mer? Har du kommet til veis ende? Har du prøvd alt? Antageligvis ikke....Har muligens knekt koden på hva som funker. Dette har jeg tro på;-)

Dette vil garantert holde sengen fri for unger en stund.. Da skjønner de at mamma mener business...

Muligenes får du ligge helt alene en god stund og...

Har du sett deg lei på å slite ved grytene og ungene skyver maten fra seg eller gjør andre unevnlige ting med den? Tror bestemt dette vil fungere....


Og grønnsaker vil ikke bli noe problem heller tror jeg...

Holder dørselgerne unna og vil jeg tippe...Maska ligger i gangen klar til første dørselger. Bare være sikker på at det ikke er en av naboungene...Men skal ikke være så trygg hvis du ringer på her lenger. Kommer til å bruke den på nabounger som ringer på før kl 9 i helgene;-) Da blir nok det problemet løst ganske kjapt...

Sette seg i respekt hos naboen og....De kødder ikke med deg når de er redd for deg;-) Vær et wildcard. Da er det ingen som tørr og yppe seg..
Plenklipping blir aldri det samme. Mulig vi slipper frekke kommentarer av naboen for dårlig klipp. Er villig til å gå ganske langt for å sette naboen på plass;-)
Rushtrafikken får muligens et spennende tilskudd. Henting og levering på SFO og barnehagen går nok kjappere.....

Trening blir heller ikke det samme. Får jo litt ekstra hestekrefter....( den var tørr, men var så i siget;-))


Hvordan holde piffen i forholdet....Vet råd;-) Mannen gråter nok inni seg nå og bekymringsmeldingene kommer haglene fra nærmiljøet...
Dette virket som en god ide i hodet mitt...Ser nå at ikke alt bør prøves;-) Men nå er jeg kanskje blitt kvitt denne hestebesettelsen en gang for alle...Og hvorfor har jeg anskaffet dette hodet lurer nok mange på...Det vil jeg komme tilbake til seinere..Men sjeldent jeg har hatt det så morro en onsdag før;-) Og "show me your horse, and I will tell you who you are" har fått ny betydning for meg....

1 kommentar:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    SvarSlett