søndag 7. oktober 2012

Ble antastet i ballrommet...

Hatt familiebesøk i helga. 4 glade barn som møtes og 4 slitne foreldre;-) 4 åringen hadde overnattigsbesøk på rommet sitt. Han synes det var så stor stas at han slo seg veldig seint til ro..Når jeg kom opp trappa hørte jeg de viska og tiska om at jeg kom. De lata som de sov når jeg stod i døra og fnisa litt da:-)

Helgas gullkorn fra barnemunn var. "Hysj, hører du mamma? Jesus er på doen!:-)" Hmm hvor det kom fra aner ikke jeg. Men på tide og ta en prat om Jesus, Gud, Allah, Budda, Brahma mm. Vil jo at gutten skal være opplyst;-)

Lørdagen gikk til en tur ut i det fri. Ut å se på høstfarger. Arbeidsfordelinga var slik at jeg svinsa etter og tok bilder. Prøver å overbevise meg selv at jeg kan bli selvlært fotograf;-)

 


Søndagen tok vi en tur til Eventyrfabrikken på tross av det flotte været. Eventyrfabrikken er et eventyr for liten og stor. Opplevde litt "love is in the air" eller "balls" i ballrommet. Mannen var så flørtete i ballrommet. Fikk ikke være i fred et sekund;-) Her har jeg nedlagt han i full frustrasjon;-)

Er ikke noe rart at jeg mista fatningen i ballrommet:-)















Han kommer nok til å bestride dette på det sterkeste:-) Han vil påstå at det var meg som ikke greide å styre meg i ballrommet... Men blir jo bare påstand mot påstand. Og det er jeg som har blogg;-)

Tror jeg hadde hatt det spesielt gøy når jeg oppdager på hjemveien at jeg har sminka ned på knea. Og blå baller i BHèn;-)

Holdt på å sette meg dønn fast i et klatrestativ. Er ikke beregna på korpulente gamle damer tenker jeg. Satt noen voksne i en sofagruppe og observerte meg. De var nok spent om jeg greide å trykke rompa mi mellom der. Fant ut da at det så litt dumt ut og gav opp forsøket. Prøvde jo bare å følge 4 åringens tempo.  Fikk høre av mannen at han hadde greid å klemme seg mellom, den sjarmøren;-)
Etter det fant ut at jeg skulle prøve softismaskinen i stede til min store glede:-) Skulle ønske vi kunne ha årets julebord på Eventyrfabrikken jeg. De har jo slushmaskiner og alt. Og alt er polstra sånn i tilfelle;-)

Minsten kosa seg stort og var mer enn klar for eventyrfabrikken.



Følte at jeg ble iakttatt. Tenkte det var mannen fra ballrommet...Gikk kaldt nedover ryggen når jeg så hvem det var...


Er jo helt klart ikke bare for barn dette stedet etter personalet og dømme. Så noen pappaer kasta lange blikk den veien;-)


På vei hjem kommer det fra mannen om to og en halv time til så er mye gjort..Så frem til kl 1830. Sikta til at ungene skulle legge seg. Så meg enig den på dette tidspunktet;-)

Status på partyskoa mine etter nøyaktig 6 timer med liming. Har bestemt meg at første gang jeg går med de skal jeg pokker meg drikke Champagne og, for da fortjener jeg det virkelig. Sliter litt med at fingertuppene mine limer seg fast i tastaturet her nå...4 åringen kom litt morsk ned i stua i stad med en paljett. "Mamma! Hva er det her?!!" Og hvor fant du den spurte jeg. På rommet mitt sa han veldig morskt.  Er visst bare jeg som trenger glam i livet:-)



Har 12 dager til deadline.
Fant en nettside som jeg ble litt betatt av. http://www.theglassslippercompany.co.uk/ For de som liker bling sko er dette plassen.
Lånte et bilde av de. Her ramla jeg over en annen fiffig sko jeg vurderer til nye arbeidssko. Kanskje jeg bare skal bestille de denne gangen.

Alle trenger litt glam i livet og jeg tar grep om det. Etter en champisfri helg med overvekt av softismaskiner, radiostyrte biler, kinderegg og på toppen av det hele satt meg fast i klartestativer synes jeg at jeg trenger det mer enn noensinne:-)
Nå er det avslapning for de med og uten pels. Pus har krypi frem fra helgas hjemmested og koser seg litt med naturprogrammer.

Jeg kunne strengt tatt tenkt meg å se på noe annet. Men nå må pus bestemme litt og...Er det ikke mannen som sitter med fjernkontrollen er det jaggu meg katta...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar