onsdag 10. oktober 2012

Ser septikktanken i hvitøyet...

Mamma har hivi seg på flaska...Cosylan...Gjør at jeg ikke kan kjøre eller betjene maskiner. Våga meg på å betjene vaskemaskinen med fare for og feildosere skyllemiddel. Og kjøre finvask i stede for kokvask. Den ene vaskeskandalen etter den andre.
Når jeg betrakter barna mine for tiden ser jeg vandrende bakterier med strømpebukser på. Strømpebuksemafian har spesialisert seg på bakterier og virus som overføres til alle i umiddelbar nærhet. Og de kommer med infeksjons garanti:-) Det eneste som ikke har kommet i hus enda er lus og barnemark...Kommer vel det så fort denne setningen er ferdigskrevet;-) Etter litt utvidet bruk av nesespray så har jeg sett meg nødt til å dra frem kanonen!:-)



Rigger meg til og gruer meg skikkelig. Er i grunn ei pyse..Sikkert straffa mi for at jeg juksa med tranen. Juksa med middagen og i går. Hellstrøm hadde gitt meg juling. Eller i Fifty Shades stil..Litt ris...En næringsrik middag med noe godt i glasset:-)

Sønnen beskyldte meg for å hole til meg hele pizzaen den frekken:-) Det er totalt skivebom..Ville ikke drømt om det engang...Bare gi meg en klunk av det brune så er jeg godt forskynt;-)

Etter en søvnløs natt på gjesterommet tok jeg og gjorde meg ferdig med Fifty Shades of Grey boka..På side 365 venta jeg fremdeles på at noe nytt skulle skje. Klokka var da blitt 0330...Sier vel mer om meg enn boka. Skal da mer til for å sjokkere meg. Er jo småbarnsmor. Så lus f.eks hadde sjokkert meg nå...

Når jeg stod opp sånn ca kl 12 i går ble jeg sjokkert og lurte først og fremst på hvor fiberkabelen var blitt av. Den skulle vært der vi nå har fått vollgrav... Det er jo både nettet og tv signalene våre.

Fått besøk av annleggsgartneren fra helvete.


Katta kommer inn med gode sølepoter. Ser andres katter trasker rundt i søla der og. Blir vår hevn etter årelang terror fra nabolagets katter.
Når 4 åringen så det for første gang utbrøyt han: ÅÅååå! Og var helt blank i øya. Han har fått mer eller mindre portforbud... Mannen sliter med å hugge opp hele kjellergulvet når han kommer fra jobb.



Det durer så i huset at kaffkoppene flytter seg på bordene. Klosse tårna til minsten velter og pus springer i sikksakk over gulvet med angst i øya. Småfolket ser ikke ut til å bryr seg stort. Går i det samme for dem. Men de er jo vant til litt desibel fra barnehagen.  Resten av gårsdagen gikk til middelmådig klossebygging etterfulgt av stolt applaus fra mammaen. Minsten blir ikke kalt demolishion man uten grunn. Han er grulig sterk og...Og jeg blir kalt Superjenta av 4 åringen. Superjentas superkrefter er at hun nesten kan fly. Men bare nesten:-) Mannen har fått den ærefulle tittelen Skorpionmannen. Tror egentlig han er en superskurk. Nærmer seg familieterapi på denna gjengen med stormskritt...


Her er gjengen samlet på et brett sett med livlige barneøyne..Mannen oppe til venstre og husfrua sjøl oppe til høyre. Må si jeg har kommet godt ut av det denne gangen:-) Minsten er nede til venstre og blir av 4 åringen kalt Jokern og sjefen sjøl, 4 åringen nede til høyre. Vi har alle våre roller og spesialiteter...

Men med mer Cosylan på meg så flyr jeg...Skal våge meg opp i det master bedrom igjen i natt. Hoster ikke så fælt lenger men begynner å få meg en sexy whiskeystemme her nå. Skal se jeg er velkommen på "the master bedrom"  Tar meg en god klunk og satser på det beste. Drømmer så rart av den drikken. Drømte at huset vårt raste ut i vollgraven i natt...Det verste er at det kan sikkert kan skje og...Men den ene fordelen med å blogge er at når det skjer noe uønska så tenker jeg...Jaja da har jeg noe å blogge om;-) Alle andre pågående prosjekter er lagt på is. Ja bortsett fra sko prosjektene mine da.
Har for tiden 2 gravemaskiner i hagen. Synd jeg ikke kan betjene maskiner for øyeblikket...

Nå må vi leite etter et sted og bo noen dager når de tar avløp og vann fra oss. Har et alternativ som begynner å få kalde føtter;-) Vi oppfører jo oss veldig pent når vi er borte;-) Må prøve å selge meg selv og familien min. Vi er renslige men smittefarlige, utprega A mennesker, innbilte superkrefter. Kan jo lokke med noe spalteplass på bloggen og;-) Det må jo bare bli bra:-)

Var vaksine dag på minsten i dag. Dro tidligere fra jobb slik at jeg skulle rekke det. 4 åringen ville selvfølgelig være med når Jokern skulle få sprøyte. Vi hadde dårlig tid og storma inn i på helsestasjonen. Hvem har du time hos sier den hyggelig damen bak skranken. Får da greie på at jeg er en uke for tidlig ute. Helsesøsteren vår er på kurs. Har nok en gang blinksa på tidspunktet. Hadde et øyeblikk lyst til å si. "Vet du ikke hvem jeg er? Er jo superjenta og har Jokern med som skal få vaksine...Og du vil vel ikke gjøre Jokern sinna?;-)" Men var heldigvis en annen som kunne sette den på Jokern i dag. 4 åringen fikk se på og var fornøyd. Minsten var ikke spesielt fornøyd. Men nå har vi nok sikra oss mot styggedom som sikkert kan fåes i en gjennomsnittelig norsk barnehage...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar