torsdag 4. oktober 2012

Provoserende trafikanter og sensur...

Hadde kosedag med 4 åringen på tirsdag og bakedag. Bakedag høres mye bedre ut enn det er..Bakedag her i huset betyr at mamma baker det eneste hun mestrer og det er sjokoladekake. Vi spiste sjokoladekake til tidlig middag jeg og 4 åringen og synes vi var veldig lure...Når mannen kom hjem fra jobb lurte han på hva vi skulle ha til middag...Sjokoladekake sa jeg. Han trodde meg ikke helt for han spurte igjen kl 19 om jeg hadde noen middagsplaner. Jeg var mett og var på shopping. Hadde jo dytta i meg både sjokoladekake og glasur...
Måtte ta en tur innom Porsgrunns kjære familierestaurant på vei hjem. Bergbys gatekjøkken:-)

Tom for kaffefilter. Klokka var 2330. En krise bygger seg opp. Vi MÅ ha kaffe  på morraen. Har en diskusjon om hvem som har ansvar for kaffefilter i huset. Jeg mener klart moccamannen, mannen har det meste av ansvaret. Kaffe er hans greie. Kommer selvsagt med gode løsninger. Funker så det uler det. Den beste kaffen jeg har smakt;-)



I`m in love! And we have just met:-)



Min lage sko selv fetish. Tatt vann over hodet denne gang. Er sååå smått. Dette vil ta tid. Hele skoen skal dekkes med juksediamanter. Har som mål å ha dem ferdig til julebordene. Mannen mener det går helt fint hvis jeg ikke rekker det;-) Det skal holde hardt...Blitt så oppslukt av sko perle liminga at jeg har ikke kommet til bunns i Fifty Shades boka enda. Og den var rett og slett ikke så fengslende som jeg trodde. Og føler det er totalt upassende å gå i detaljer. Kan liksom ikke gå fra erotikk til 15 måneders kontroll på helsestasjonen som er neste tema. Selv om det var den type aktivitet som gjorde at vi havnet der tilslutt...Kan vel si at det er litt over gjennomsnittet avansert aktivitet i den boka. Ikke det at jeg er noen ekspert på gjennomsnittet der ute... Men det hadde overraska meg stort hvis det matchet boka. Men kan gi dere som har tenkt å lese den en liten smugtitt.



Har sladda det jeg synes var upassende for en husmorblogg:-) Folk har visse forventninger av en husmorblogg og det er ikke slike detaljer;-) Har jo fulgt alle andre uskrevne husmorblogg regler;-)
For de som tror at jeg har sensuret med tusj rett i boka kan jeg berolige med at jeg har stått og klipt ut små papirbiter som jeg har tusja svarte...Sikkert kasta bort 40 minutter på det og tatt 10 bilder for å få det rette. Dette er et glimt bak kulissene i en bloggers liv;-) Kom nettopp på julegave tips til meg selv. Fotokurs;-) Ser at jeg kunne brukt tiden min mer fornuftig...Får storinnrykk av folk her i morgen så burde strengt tatt rydda og vaska...

Som sagt så var vi på 15 mnd kontroll på helsestasjonen i dag. Dressa opp minsten i finbukser og en hel og ny strømpebukse for anledningen. Nybada og nyklipte negler og. Jeg og:-) Best å vise oss fra vår beste side. Har ikke alltid vist meg fra min beste side på helsestasjon. Jeg har tidligere møtt opp der i ammetåka med klærne på vranga og på sammenbruddets rand med barseltårer på lur. Så nå var det på tide og vise at jeg hadde kontroll. Stålkontroll;-) Hovedpersonen var jo et wildcard , men gikk bra. Liker å vise seg litt frem han. Glemte og ta på han sko så han kom i tøfler...Kan skje den beste:-) Men var praktisk viste det seg. Sprada jo rundt i strømpebuksa alikevel. Fullt venterom med mødre fra alle nationaliteter som sitter å smiler høflig av hverandres barn mens de beundrer sitt eget avkom mest;-) Kom inn en dame med 4 unger. Kjente et stikk av sympati. Ingen pappaer alene i dag. Så noen som sprang etter og hadde det ærefulle oppdraget og holde stellebaggen;-) Leser litt faglitteratur som venterommet tilbyr mens vi venter på tur, mens minsten tester ut den leka som gir mest lyd og hoier med:-) Brosjyrer med pupp er best. Var vel strengt tatt bryst er best. En artikkel om seksualitet etter fødsel og. Med denne litteraturen kunne de hatt et eksemplar av Fifty Shades of Grey og.
Man får såpass mye skryt av helsesøster slik at man føler man har en helt spesiell unge:-) Jeg lar meg også smigre;-) Hodeomkretsen hadde normalisert seg og...så vet dere det og;-) Var rett og slett bekymra for og ikke finne luer som passa tilslutt;-) De som jobber der er så utrolig barnevennlig;-)

På vei hjem lagde jeg en liten trafikk kork på grunn av disse vakre trea.


Ikke nødvendig å tute. Må ta seg tid til vakre motiver;-) Mulig jeg virka provoserende der jeg stoppa midt i gata og hang ut vinduet med mobilen...Jeg skulle ikke rekke noe som helst i dag. Kjente det ikke en plass:-) Hytta litt med telefonen tilbake. Greide ikke å dy meg. Har blitt tuta mye på i det siste. Ble tuta på når jeg hadde kosedag med 4 åringen og. "Hvorfor tuter han mamma?" kom det fra baksetet. "Fordi han er dum!" svarer jeg. Var i min egen verden i et lyskryss og venta på at hele stolpen skulle bli grønn. Liker ikke å bli tuta på. Blir provosert! Han kunne jo bare kommet bort og banka vennlig på ruta mi.;-) Jeg hadde jo all verden av tid:-)

Hadde kosedag med misten i dag...Har lest hele Peppa gris serien fra perm til perm opp til flere ganger.



Mye griseri i den bokserien og igrunn... Jeg har grynta hele dagen. Hvis ikke jeg grynter så går han bare og finner på noe spikk. Så med litt sår bakre gane etter all gryntinga var det godt når leggetiden kom;-)

Har vært mye kos og lite jobb denne uka. Er en smaksprøve på livet som møter meg når jeg blir lotto millionær...
Skal jobbe i høstferien...Ler høyt inni meg..Hva er høstferie?! Har ikke hatt høstferie på 22 år så hvorfor ta opp det igjen;-)  Hadde vært kjekt med en kosedag med mannen i morgen da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar