torsdag 20. september 2012

Underlivs duellen...

Siste nytt på superhelt fronten. Dette er nå blitt batmobil inntil videre...



Vi må synge kjenningsmelodien til batman når 4 åringen knabber batmobilen fra lillebroren. Kjenner jeg kunne trengt å leke litt med Barbie nå...om ikke annet Ken da ;-)

Den store vaskedagen og noen remedier.


Her skal det bli reint mens jeg hiver i meg anseelige menger av kaffe. Drømte meg litt bort i The Real Houswifes of Beverly Hills før jeg gjøyv løs på virkeligheten. Men her er min lille smak av Beverly Hills. La meg få presentere McSteamy, min lille hjelper på badet:-)


Den lille rakkeren her får regngjøringen til et nytt nivå...Husmødre sin våte drøm:-) Vask av badet kombineres med en steamdusj. Om ikke annet så er jeg profesjonell;-) Et tips er å huske å ta av brillene. Og bruke dine fineste hansker. McSteamy fortjener kun det beste;-)

Med strøkent hus var det tid for å hente småfolka. Best å nyte et strøkent hus i 5 min alene før de inntar huset uten tanke på at jeg har gjort reint...Tok på dekkstift på "vannkoppene" mine før jeg henta i barnehagen i dag. Tok ingen sjanser:-) Ungene ble kledd av ute og tømt alle lommer og underbukse for sand. Men erfaringsmessig så drysser det sand  fra mystiske steder alikevel...

En husmors arbeid tar aldri pause. Over til innkjøpene... Ofte står jeg og observere hva andre har i handlekurven sin i kassakøen og i dag var intet unntak. Prøver å være veldig diskret og tom i blikket mens jeg gjør det da:-) Litt rar hobby kanskje men tror ikke jeg er alene om denne snokingen i handlekurver. Ser liksom på folk hva de er ved hva de handler... Og i dag kunne jeg stolt vise frem min handlevogn uten og dekke den til med bleiepakker og diverse. De ekstremt sjeldne gangene vi er skikkelig fysne på noe godt og har tenkt å gasse oss skikkelig i Freia og Maarud produkter er jeg truende til å handle på forskjellige butikker bare for å slippe og vise mine uvaner. Tar jeg den enkle varianten slenger jeg ved en økonomipakke med bind på kjøpet. Da får jeg bare bikjennende blikk fra damene i hvertfall og mennene tør ikke kikke min vei engang;-) De ser bare en kjempestor bindpakke som kan komme å bite dem hvis de stirrer;-) Men tilbake til dagens handlekurv. Den inneholdt alt fra ingefær rot, chilipepper, brokkoli, gulrøtter og bare sunne og spennende ting. For i dag er det Wok night med mannen i hovedrollen;-)
Det oste av sexy matlagende mann på kjøkkenet i dag:-) Trenger ikke Fifty Shades of Gray jeg som har både McSteamy og Mr Wokman;-)
Det ferdige resultatet...


Blir helt mo i knærne jeg;-) Kan ikke skjønne annet enn at mannen bør gjøre dette litt oftere;-)

Under handleturer i dag måtte jeg ha regngjøringsmidler til kroppen og. Var tom for den normale flaska så endte med denne industriflaska. Bør rekke til en hel del underliv den;-) Lest at ekseperter anbefaler ikke underlivssåper. Ikke såper der nede punktum. Men anbefaler gjerne oljer. Gjerne olivenolje. Ekstra virgin olive oil. Hvor ironisk hadde ikke det vært;-) Nei, nekter og følge fagfolkas anbefalninger på det her. Bruker heller Zalo antibakteriell...
Hiver meg i dusjen her nå..Ble jo litt nyskjerrig og på den olja og.




Gjør det noe om det er 80 % rapsolje og bare 20 % virgin oil tro..Forsøkte å lure mannen til å bli testperson for bloggen men han var ikke så sugen på det...Oppfølging av resultater i neste blogg innlegg;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar