torsdag 9. august 2012

Diggiloo Diggiley...

I dag vil jeg vie et innlegg til mine "nye" sko. Endelig ferdige! Fantastisk ikke sant?!;-)


Er litt sånn at man ikke greier å se vekk. Fordi de er så flotte eller rare..:-) Har ikke bestemt meg helt selv. Kan føles at jeg har kommet til et brytningspunkt mellom hot couture og Harryland. Og er litt redd for å oppfattes som harry;-)

Skal på fest på fredagen med folk jeg ikke kjenner så godt, så tror jeg like godt kan gå for disse da. Håper nesten ikke jeg kjenner noen...;-) Kan jo toppe det hele med Moonwalk og robotdansen i morgen. Da blir mannen begeistra da;-) Så fredagskvelden kommer jeg til å ta et oppgjør med harry frykten min... Om ikke annet så trenger vi alle et harry element i livet nå og da:-)
Etter en ny runde i dag på Panduro hobby kunne jeg like godt kjøpt skoa som inspirerte meg og kommet billigere ut av det.
Inspirasjonen min..Skal prøve meg på noe sånt til jul...


Ikke minst hvis jeg legger til arbeidstimene jeg har lagt ned i det:-) Men det hadde ikke vært så morro da. Hilsen en som har funnet harry elementet sitt og er lykkelig med det.

Regner med at det blir en storm av lesere som vil låne de nye skoa mine. Til opplysning er det str 38 og en litt slitt høyre hæl. Så må påregne og helle litt mot høyre. Men hva gjør vel det med sånne sko:-) Mannen er vel ikke like begeistra men det kommer seg nok.
Disse skoa kan ha en funksjon og det er hvis man ønsker å trekke oppmerksomheten vekk fra noe annet. I mitt tilfelle blir det resten av antrekket for jeg har ingenting å ha på meg;-)
Vel tror dere ikke jeg fant matchende bukser fremdeles med prislappen på;-) Et kupp eller er det det;-) Høyst usikkert det og:-)


Litt for trang så jeg kan ikke spise noe i morgen. Mannen likte helheten..Ble så glad at det spratt av et par paljetter bare av glede..Måtte frem med limet igjen...Har en overraskelse til på lur men det får jeg spare til et seinere innlegget. Kan ikke fyre av alt kruttet på et innlegg;-) Men har nynna på denne i hele dag..
.


Må bare bli godt humør av dette:-)

Nå planlegger jeg å gå for innkjøp av paljetter i store kvanta. Bestille en pall tror jeg. For nå har jeg lyst på sko med bare turkise steiner, gullsko til nyttår osv...Bare å sette i gang. Har ikke mer enn tida og veien.

Best å gjemme skoa i natt  for jeg så 4 åringen sikla etter de. Litt av en skatt å ha i kaptein Sabeltann kista det;-) Må nok gjemme de for mannen og, slik at han ikke brenner de;-)

2 kommentarer:

  1. Fantastiske SKO!!!! Meget kreativt;)

    SvarSlett
  2. Takk for det:-) Var litt usikker på om det ble et håpløst prosjekt, men de skoa er ment for å brukes!;-)

    SvarSlett