tirsdag 14. august 2012

Sextelefon som setter kjøttkakene i halsen...

Hustelefon kimte her i går på et upassende tidspunkt og det var ingen ringere enn Infact meningsmåling. Automatisk telefonsvar. Tenkte jeg skal gi det en sjanse. Angret et øyeblikk når de snakket om en film som visstnok het Shades of Grey. Visstnok en mye omtalt film med erotisk innhold informerte de om. Aldri hørt om den engang...Sitter å gleder meg til Kon Tiki filmen jeg;-) Skulle først vite om jeg var over 18 år. Kunne si ja til det. Så ville de vite min eksakte alder. Greit nok tenkte jeg. Neste spørsmål var om jeg synes dagens menn hadde blitt for feminisert. Følte det var greit å svare nei på. Enkel skuring dette tenkte jeg. Men så gikk de rett på sak. Liker du dominante menn seksuelt? Nei vet dere hva!?:-) Midt i beste middagstid og alle greier. Satt nesten kjøttkakene i halsen jeg...;-) Tenkte fort over hva dette skulle brukes til og la fort på. Siste meningsmåling jeg var med på, var om husholdningens  smør og ukeblad vaner. Skjønner det er lenge siden jeg har deltatt på noe sånt:-) Nå var det nesten som en sex telefon ringte meg:-)

Tok bare 5 min så ringte norsk gallup eller noe sånt. Ikke klok av skade lurte jeg på hva de ville spørre om. Og det var noe så heftig som om hva jeg visste om pensjon;-) Tenkte fort bare på fullpensjon og halvpensjon og avslo pent. Fått min dose av meningsmålinger i dag. Og for alltid. Setter nok det på hatlista mi og... Selv om det var et mer passende tema mens jeg mater minsten med middag:-)

Har en hustelefon som bare Infact, norsk gallup og mamma har telefonnummeret til.



Er blitt sånn at mannen aldri tar den telefon... Er bare til deg alikevel det sier han...Så nå har jeg bestemt meg at hvis det ringer på og jeg ser det er til mannen. Så åpner ikke jeg;-) Er jo bare til han alikevel... Smålig kanskje men her i huset må vi lære å ta telefonene våre. Ringer det spretter vi opp og springer;-) Kan gå glipp av noe. Er av den gamledagse typen som vil ha hustelefon. For de av dere som ikke husker hva det var. Er det en telefon du ikke kan ta med deg overalt som er knytta opp til huset:-) Synes jeg er moderne nok jeg så lenge den er tråløs. Hatt den i 6 år og det er bare mamma og pappa og norsk gallup som har ringt på den. Venter i spenning på de 6 nye åra så har vi en riktig kurositet i huset. Bare jeg og pensjonistene som har en hustelefon...Vi er en utdøende rase:-)
Siden jeg er inne på telefoner som er litt på kanten så fikk jeg en hyggelig meldig her i sommer;-)
Hvis dere leser nøye første meldingen så skjønner dere tegninga;-)


Stakkaren var en eldre mann. Tydelig en som setter pris på litt hygge:-) Men sendte denne feil til meg. Beklaga ikke bare i meldingsform men ringte også å beklaga meg veldig mye personlig. Hadde han ikke gjort så stort nummer ut av det så ville jeg ikke tenkt noe mer på det:-)

Fikk et celebert besøk i hagen her i går kveld. Skulle ut og rope inn katta så hørte jeg noe voldsom slafsing borte ved plommetreet og pus var veldig ivrig. Litt pussig tenkte jeg at naboen var ute og slafsa i seg plommer som kveldsmat etter det var blitt mørkt;-) Fant ei lommelykt og der var den lille tassen. En grevling. Ivrig sprang jeg inn og henta mannen. Ville jo gjerne dele denne vilt opplevelsen med noen;-) Grevling biter sier mannen. Hørt at man skal gå med koks i skoa så grevlingen slipper taket når det knaser i koksen...Og jeg som nettopp hadde vært ute i bilen rett før. Rart jeg ikke snubla i den. Og uten koks i skoa og alle greier;-) Så etter litt research så må jeg rette opp litt av inntrykket til dette misforståtte dyret. Grevling spiser brunsenegler. Det setter vi pris på. Er bare en gammel myte det at grevlingen “biter til det knaser” . Grevlingen dreper ikke katter som noen tror. Den sniffer og slafser seg gjennom natten fullstendig i sin egen verden, og den kan faktisk snuble i bena på folk hvis vinden ikke bringer lukten av oss mot dem.
Hysja og laga lyd for å jage den vekk men den bare slafsa videre og jeg synes så tydelig den flekka tenner til meg og;-) Selv om den ikke er farlig så tar jeg meg en ekstra titt hvor jeg går nå:-)
Vurderer å sette opp et viltkamera i hagen nå...

Siden jeg var innom temaet sko har jeg valgt å pynte opp mannens crocs...

Synes jeg har moderert meg mye her....

Lurer på hvor lang tid det tar før han legger merke til det. Greier liksom ikke å stoppe med å lime paljetter. Less is more er ikke en leveregel jeg synes noe om. Her skal vi pynte opp verden og begynner med mannen... Som jeg sa til Infact at dagens menn er ikke for feminisert. De har masse mann å gå på enda, før jeg får kloa i de:-)
Hørt av 4 åringen i dag, etter at jeg visstnok var blodig urettferdig, at hvis han var meg så skulle han la meg sitte i trappa. Så nå går jeg å tar meg en time out i trappa...Tar med meg hustelefonen og ringer mamma...Regelen er at time out skal vare like mange minutter som alderen. For min del blir det 39 minutter...Håper Infact ringer for å slå av en prat da...



4 kommentarer: