fredag 24. august 2012

Tap og vinn med samme sinn er noe surrepiss...

Har ikke fått opp brudebilde på veggen enda.



Har ikke funnet en naturlig plass. Men nå må jeg ikke være så fin på det lenger. Litt stilkræsj skader ingen og får meg til å smile hver gang jeg ser det:-) Vi er jo ikke så nøye på det her lenger... Har jo tross alt vært gardinløse i en måneds tid nå. Litt nakent har det nå vært men venner seg til alt...Ingen som  har vært innom har kommentert det heller:-) Til og med ikke mamma eller svigermor:-)


Sier det mer om oss enn jeg liker å tro?!;-) Er nok blitt et litt sånn på halv tolv hjem her med halve innholdet i kjøkkenskapet på gulvet mellom kl 6-19. Gardinstenger som er rivd ned. Har ikke brydd meg i en måned tid nå. Synes vi har fått inn mye lys jeg. Mannen derimot har nå sett seg lei på det gardinløse hjemmet. Gardinstanga ble røska ned av veggen ved at ungene hang i gardinene. Har resignert litt og tenkt litt at vi ikke gardin type familien;-) Erfaringsmessig får de ikke henge så lenge i huset her. Vi har blitt en sånn barnefamilie jeg lo av tidligere. Tenkte nå mitt om sånne folk. De trenger kaoskontroll har jeg tenkt..Nå er det vi som blir ledd av. Så etter litt påtrykk fra mannen prøver vi oss igjen som en mainstream gardin familie;-) Ser ikke så mye forskjell igrunn jeg...



Egentlig har vi kommet godt ut av det med "herverk" i huset. Ikke involvert forsikringselskapet enda. Bank i bordet...Har blitt hamra løs med en lekehammer på bilen her om dagen. Hard nok hammer til å greie å slå inn en spiker med og akvariet har stått i fare noen ganger.. Men nå har vi fått en arvtager i huset som tester grenser sååå til de grader:-) Så nå må jeg se litt på forsikringene våre igjen. Tror aldri jeg har fått så mye kjeft på mange år som jeg fikk av han kjekke her i dag. Måtte lukkke alle vinduer og luker så vi ikke plaga naboene med husbråk...
Dette er fy skapet, men blir ignorert...

Han holdt på og sovne 5 ganger mellom kl 17 og 18 i dag. Kl 18.01 sov han og vi pusta alle letta ut;-) Og pus kom frem fra hjemmestedet sitt og fiskene frem fra bak vannpumpa:-) Så nå ser jeg frem til å stå opp kl 5.30 i morgen;-)
Alle er knekjørt når fredagen kommer. 4 åringen orka ikke å bli robot når han ble stor engang. For da måtte han jobbe enda hardere når han begynte på skolen. Så han skulle bare bli astronaut. Jeg ble litt letta da;-)
En uke uten planleggingsdager tar på:-)

Hatt en god dag på jobb og ble litt tidlig ferdig med operasjonsprogrammet mot normalt. Ikke noe poeng at alle skal sitte igjen til kl 15.30. Så en artig greie er at det skal trekkes lodd om hvem som må være igjen til slutt. Tenkte at dette fikser jeg:-) Hadde nesten en fot ut døra og...Deilig og komme seg litt tidlig av gårde på en fredag...For å si det sånn det var det jeg som slukka lyset og låste etter meg i dag...Har jo aldri vunnet i noen form for loddtrekning før, så hvorfor begynne nå?;-)

Fikk et besøk i blogginga i dag. Svigerinna var på vei på konsert. Hun stilte sporty opp til bloggen. 


Måtte holde besøket med selskap og være en god vertinne. Skal ha en hvit helg men det er rett og slett uhøflig å la gjesten få vin uten og holde henne med selskap. Vil ikke drømme om og være så uhøflig;-) Observerte at jeg var litt underdressed men...


Men korrekt bloggantrekk...

Kom til dekka bord her i dag og. Mannen stod for middagen.Vi åt opp alt på rekordtid og glemte og ta bilde av dagens rett....Smaker såå mye bedre når andre enn undertegnede lager middag. Som vanlig kommenterte jeg at mannen er utrolig sexy når han lager mat..Fnyser bare og sier han kjenner meg som vanlig;-)


Tenkte jeg skulle prøve å vinne meg noen solo effekter i dag som plaster på såret for loddtrekninga på jobb da...Kjøpte solo og leita frem solo koden...Dvs at jeg måtte drikke nesten en liter solo før jeg fant den. Og så endte som det måtte det. Konkuransen var avsluttet...Lurt å sitte igjen å rape kullsyre for å finne koden for ingenting...

Så i morra skal jeg spille lotto med tilbehør, V6, V75 og kanskje jeg til og med skal dra med meg ungene på travbanen...;-) For nå skal mamma begynne å spille på hest..Har en intuisjon på at hellet snur seg i morra. Skal ha et skrapelodd og...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar