tirsdag 3. juli 2012

Agurknytt fra Hovenga...

Store ting på gang;-) Er i et slags vakum. Venter på ferie. Så da kommer et innlegg om agurk nytt fra Hovenga.


2 fluer i et smekk. Ansiktsrens og monstermamma:-) Nytte og morro i en liten pose.

Ble felt ei gaupe bordi gata her om dagen. Hadde vandra fra Herøya (på andre siden av byen og hit)  Synes så tydelig jeg så ei gaupe på Osebro Bar på lørdagen. Så i hvertfall en del cougers der;-) Og etter mine beregninger er den kjappeste veien fra Herøya gjennom sentrum og opp strandpromenaden. Trenger ikke å være inspector Gadget for å skjønne det...


Vet ikke om jeg skal være begeistra eller skeptisk til gaupe i nabolaget. Vet at jeg i det miste må lære kattene mine selvforsvar...De må bli street smart;-) Må forøvrig lese meg litt opp på nabolagets ny pusekatt.

Gårsdagen premiere var som bestilt. Nyinnspilling av Dallas falt i smak for meg:-)..Bestrider VG sitt terningkast 2. Her er mitt terning kast..



Den hadde jo alt ondskap, vakre damer, luksus, hevn og olje. Noe for en hver smak. Må være midt i blinken for denne oljekåte nasjonen som vi har blitt...
Til min store overaskelse så Sue Ellen forbaska bra ut til å ha vært dranker i så mange år. Så etter denne premieren er livet som jeg kjente det over...I denne vakumtilværelsen jeg er i krydrer intriger livet mitt. Tror vi alle har godt av litt drama. Kjenne at vi lever litt;-) Så ferien neste år går til Dallas. Skal hele gjengen ned å lukte på litt olje;-) Kanskje jeg får en liten omvisning på South fork:-)


Mannen min hadde ikke lyst til å dele denne Dallas stunden med meg. Han må jo være litt rar han;-) JR er jo et merkenavn. Inkarnasjonen på makt og griskhet:-) Får meg til å tenke ut nye måter å tjene penger på.

 http://www.dinside.no/371073/tjen-penger-paa-kroppen-din

I og med at jeg ikke har snev av flaks må jeg enten jobbe veldig hardt eller tjene penger på kroppen min. Ikke så interessert i å jobbe noe hardere:-)  Ikke som verdens eldste yrke. Men er andre metoder. Sitte aktmodell gir 150 kr i timen. Der tror jeg de tar alle fasjonger og aldere...Går på med krum nakke og prøver å overbevise meg selv...Feeling sexy and free!!;-)
Kan selge hår. Jomfruelig hår selger best. Dvs at det er ikke farget og bleket eller tuklet med noen gang. Kan få opptil 1500 dollar. Skal vel da være av god kvalitet. Så foreløpig går jeg for aktmodell.
Sikkert en klunk og tjene på prøvekanin til medisinsk forskning...Er jo en tilhenger av genmanipulering;-) De kan bare klone meg;-) Og et annet alternativ er kroppsdel modell. Er ganske fornøyd med ørene mine. Ser ikke for meg et stort marked for meg. Men bør vite om mulighetene er der:-) Så tilslutt den morsomste av dem. Kan bli dobbeltgjenger. Hørte at Justin Beiber hadde en så da vil jeg tro at Shakira trenger en. Skal melde meg for tjeneste;-)

Har begynt i 80 % stilling nå. Så langt har jeg bare surra bort fridagene mine og i morgen blir vel ingen unntak. Lakke negler står på tapetet i morgen. Og hold dere fast, skal trene litt!  Kommer selvfølgelig tilbake med utfyllende rapport om det:-)

Har en blogganbefaling. Fantastisk. Har har skrevet kortfattede innlegg  siden februar 2010 og still going strong. Eksempel til etterlevelse. Dette må være en stor humorist;-)
http://askild.blogg.no/  Dette er elegant blogging!:-)

Gleder meg stort til helga da favorittkusina mi kommer østover:-)  Skal se om jeg får overtalt henne til å gjesteblogge litt for meg. Hun er helt rå på husmorferier:-)
Da blir det jentefest. Er egentlig sommerens store happening;-) Må være ekstra snill mot mannen nå kjenne jeg...Helga etter blir bare hans! Har som vanlig strekt strikken litt langt i det siste...
Er det en anledning for champagne er det i hvertfall til helga.
Skal love mannen og ikke være ful ( ja ful med en l) i hele 14 dager og ingen lekeslossing i en hel uke. Skal være alt han drømmer om eller i alle fall alt han trodde han skulle få...;-) For i helga må jeg gjøre et solid innhogg i feriepengene. Har ingenting å ha på meg;-) Og han vil vel ikke at jeg skal se ut som en nisse når jeg er på vift;-) Og min nye favorittdrikk er ikke gratis...

Kan til og med gå så langt at jeg kler meg ut som alt fra Shakira eller inspector Gadget...foresten det er det bare jeg som synes er gøy....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar