lørdag 28. juli 2012

Pissenervøs og gå meg vild blandt klitterne...



Nyter dagene i Danmark. Ølen er god og den norske og danske krona er litt mer utjevna. Startet første kveld med Champagne kick off. Kjøpt Champagne på Danmarks svar Rema 1000. De danskene har skjønt det;-) Mannen mener at jeg må slå meg sammen med Petter Pilgaard. Han er visst nok singel...Ikke helt klar for drusing kjenner jeg...;-)

Ohh god!( Uttales dansk) Så deilig og være her i Danmark...Fått to myggstikk og fått en ny venn..En klegg som er blitt helt betatt av meg. Tror det er en klegg i hvertfall...

Veldig redd for å gå meg vill i alle klittene..Ser for meg et helikoptersøk etter en solbrent tulling med ei flaske champis under armen på vill jakt etter internett tilgang...

Ellers har innlosjeringa hatt sine glansdager tidlig på 80 tallet:-) Føler at jeg har kommet hit via en tidsmaskin...Luksusen har vi med selv for  her er det totalt blottet for luksus..Men vi har jo en vannkoker da;-) Hadde de vannkoker på 80 tallet?;-)

Ja fikk brukt for min nyinnkjøpte regnjakke. Tiltrekkes gult jeg..Tror kanskje jeg er litt alene om det;-)






Ellers visste jeg ikke at det er mulig å få sand på så mange rare plasser...Tygger stadig på noen sandkorn. Men gjør ikke som minsten da. Han borrer nesa nedi sanda og koser med den til min store frustrasjon...Men like blid og sykt lykkelig:-) Har en tendens til å ordne seg i Danmark..


Har tilgitt danskene for at vi ikke fikk noen poeng av de i Grand Prix...Selv om de fint kan droppe fem og en halv fjers;-) Har en diskusjon pågående her at det ikke er noe som heter det..Men jeg mener bestemt at jeg hørte det i dag. Bare smila og nikka jeg. Lata som jeg visste hva det betydde. Gir alltid en 500 lapp for å være på sikre siden:-) En i reisefølget her prøver seg på fem og en halv toss. Han er jo helt på viddene..eller klittene som vi sier her;-)


Passe lat treff i sanddynene...


Pussig greie og kjøre til vannkanten men grulig praktisk. Skia var selvfølgelig med..

Er i seng til kl 23 hver kveld. Så det er helt ville tilstander her;-) Regner med tidsforkjellen da...På hele fire og en halv fjers eller en og en halv toss...flirer og spytter litt sand:-)

Ungene har sin sin livs opplevelse...Har snart svømmehud mellom føttende og tror jammen jeg kan se de danner gjeller og:-)
Gleder meg til ungene skal legge seg i dag...Da skal jeg drikke litt Champagne og prøve den nye såpeboble utstyret;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar