lørdag 14. juli 2012

Surprise...

Da er jeg gift med en mann som hører til i bolken 40-50;-) Ikke så verst i grunn. Ser han har fått mer visdom allerede:-)
Mannen fikk seg en overaskelsesfest i går:-) Og for en fest:-) Svigermor og svigefar hadde dratt til skikkelig og hadde det hos seg.
Mannen ble godt overraska!:-)
Gratulerer med gårsdagens 40 års dag mannen min!

Legg til bildetekst
Heldigvis hadde noen andre huska dette. Jeg må jo ha den kjekkeste 40 åringen:-)

40 år og korkelår og ei kone som har blitt lystløgner. Kan han ønske seg noe mer...Har jugi så det renner av meg i det siste. Mista litt oversikten. Endel som skal klaffe og historier som skal samkjøres for å samle folk til overraskelses fest. Har til og med krydra historiene til mannen med noen ekstra unødvendige løgner. Begynt å juge om ting jeg ikke trenger å juge om engang:-) Det var da jeg skjønte jeg hadde et problem;-) Nå er tiden inne for løgnavvenning. Litt synd i grunn siden jeg helt klart har talent for det;-)
Så alle som møter meg nå får den hele og fulle sannheten. Ingen hvite løgner engang. Med bloggen som mitt vitne skal jeg greie det;-) Går for "sannheten setter deg fri."  Bare vær så snill og ikke spør meg om noe dere ikke vil høre sannheten om..Kan bli litt ubehagelig;-)

Formen er på topp i dag selv om sola skinte når vi kom hjem i natt:-) Nei, nå gjorde jeg det igjen..Juger så det renner av meg:-)
Når vi kom hjem på morrakvisten en gang fant vi ut at vi hadde glemt husnøkkelen. Da var gode råd dyre. Men gikk for å bryte oss inn. Så da lar man gjesten fikse biffen:-) Skal du ha igjen på forsikring så kan man ikke gjøre det sjøl:-) En oppfordring til de østeuropeiske bandene der ute. Det var drit vanskelig. Brøyt oss inn i et kjellervindu. Kikka litt rundt meg der vi lå på plenen og hadde latterkrampe under innbruddsforsøket.


Mannen fikk veldig mye flotte gaver i går. Ikke noe å grue seg til å bli 40 gitt. Jeg sleit med å finne gaven. Ble ett nettbrett som neste ikke var og oppdrive i distriktet og som var utsolgt på alle nettbutikker. Var villig til å reise langt, men hørte de hadde et igjen i Volda:-) Det synes jeg var litt drøyt. For å si det pent er jeg på fornavn med alle på kundeservice på Lefdal, Expert og Elkjøp. I stunt kjøring i hele Grenland uten handsfree i rushen holdt på å gå riktig galt. Gav opp og kjøpte noen øredobber til meg selv i stede. Da kom jeg over en liten telebutikk på Herkules. Eureka. De hadde et igjen! Neste gang skal jeg være litt tidligere ute i tilfelle jeg må ta en svipptur til Volda...

Festen kunne jeg ikke bidra så mye med. Siden det var en overraskelse. Skulle lage salat. Synes kanskje det var litt pussig at mannen ikke reagerte da jeg laga salat til ca 40 stk, men det gikk smertefritt. Smugla opp salathoder fra kjelleren hele fredagen. Hadde ikke vært nødvendig. Han tror vel bare jeg er skikkelig glad i salat:-)

Vet du har vært på en god fest når det surkler i skoa. Det var basseng der og det ble brukt til lumpne triks;-) Surkla godt i skoa til mannen og...Mannen hadde jeg ekstra skift til for det lå i korta at det ville skje.
Hadde quiz om 40 åringen. Og mener fremdeles at de andre laga juksa på quizen...Kommer ganske langt med juks her i verden;-)

4 åringen har bada så mye i det siste i bassenget at det lukter klor av ånden hans. Han hadde et lite basseng show sammen med noen andre småfolk før de ble med hjem til mormor. Den beste festen han hadde vært på...Ville ikke reise han. Og minsten holdt koken lenge og.

Må runde av her nå. Skal ha en Skaumannsjekk av hverandre;-) Liker den nye hobbyen vår. Ikke vært i nærheten av en skaumann på dagesvis men kan aldri være for forsiktig. Vet aldri med de småjævelene;-) Ønsker dere en god kveld og lykke til med skaumannsjekkene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar