fredag 20. juli 2012

Opphissende fiskeolje, shopping og oase...

Jøss er det helg allerede...Hvor ble det av ukedagene? Hva kan gjøres annerledes for å skille dagene. Gjør jo helgetingene hele tiden her nå....Er jo lov å spørre om en ekstra god sove dag i morgen;-)  Bare for å skille litt på dagene...

Planlagt båttur i morgen. Er sånn at jeg gruer meg før vi kommer av gårde. Men når vi først er i gang finner jeg min indre skipper og nynner på Eriks Bye`s Skomvær;-) Håper jeg kommer dit i stemning i morgen og;-) Dere blir selvfølgelig oppdatert:-)

Siste dager har gått til shopping. I går var det shopping til mannen, Han ble dødsfresh:-)






Fint det, mens kona dasser etter med ungene og føler seg losslitt... Dama i klesbutikken synes det var litt rart at jeg lo hver gang jeg kikka inn i prøverommet til mannen. Enig i det, men er nå sånn vi liker det...
Var en pågående svenske som hoia etter oss og skulle selge oss noe fantastisk Omega 3 kapsler. Kjenner jeg blir provosert av sånt. Jeg roper ute dårlig skult irritert: " Er ikke interessert!" Mannen mener jeg tar litt hardt i. Tror han later som han ikke kjenner meg i slike situasjoner;-) Er forsåvidt enig med han at det er bare gå forbi og smile og si at man ikke er interessert. Kan jo prøve det engang;-) Men han her ropte etter oss og spurte hva jeg brukte. Holdt på å springe tilbake og si at jeg tok fersk makrell som stikkpiller 3 av gangen og spørre hva han synes om det... Om han hadde et problem med den formen for omega 3;-) Blir litt lett antennelig å være på shopping uten å få noe;-) Litt hissig anlagt kanskje..Men bare tenkte på å gjøre det, gjorde det ikke. Det vitner vel om litt selvkontroll?;-) Hadde jo mann og unger med...  En svenke som selger olje..Riktignok fiskeolje. Har en formening om sånt. Er det så forbannet fantastisk så hadde vi hørt om det på facebook allerede;-) Ikke helt egnet stoff på en husmorblogg. Men passerer fint i denne;-)
Legger pågående selgere til hatlista mi...Og den hatlista skal jeg ta for meg ved et senere blogg innlegg. Den er ikke helt snau sjønner dere.

Artig med en 4 åring med utestemme i prøverommet. Hva gjør du pappa og hvorfor kler du av deg? La seg like godt ned i prøverommet ved siden av og glana under til pappaen slik at han ikke gikk glipp av noe og kommenterte villig i vei med utestemme:-) Lata som jeg ikke kjente dem jeg;-) Noe av det mest fornøyelige med å ha unger i den alderen er at de er så udiskret..Elsker den egenskapen. Er vel forsåvidt det selv så kan relatere meg til det:-) Litt titting i lekebutikker kom godt med etterpå.

Fikk ikke noe og det var helt greit. Vi er stadig vekk i lekebutikker og titter fordi mammaen hans mener det bygger karakter og gå derfra tomhendt og like blid:-) Men han skulle visst ringe politiet denne gangen og si det. Sitti og venta på politiet i to dager nå jeg...
Pappa gjorde noen gode kupp men fant ikke solbrillene som vi var på leit etter..På`an igjen i dag. Satsa på godvær og sandaler. 4 åringen orker snart ikke mer solbrille shopping. Men alle skal være med! Dette blir så koselig atte;-)
Tråla storgata opp og ned. Plaska ned og tordna og lynte.Denne gjengen skulle ikke gi seg så lett. Minsten sovna 3 sekunder før vi lasta inn i bilen...

Etter tre dager med solbrille jakt så har jeg anskaffa meg 2 bukser og 2 topper og klær til ungene. Ingen solbriller i sikte. Han bruker mine 11 år gamle Killer Loops..

Nå har jeg leita etter PC musa mi i over en time. Skvær borte. Eneste sted jeg ikke har kikka nå er fryseren og sandkassa. Brukte musa sist til å finne Lego instruksjoner online.  Har man mista instruksjonsboka kan man bare drite i å bygge Lego korrekt. Kan være rakett ingeniør og mislykkes. Og da blir det freestyle legobygging. Og det stod ikke på tapetet i dag. Bygd en båt og to biler og et helikopter på to timer. Har ikke vært i legokassa og leita etter musa mi enda. Det var i hvertfall en setning som klang rart...

Må bare vise hva minsten hadde på i dag.

Michael Jackson fan..Men en voksende støvsuge fetish..

Idolet til mammaen. Han som Michael, er litt sær der han drasser rundt på støvsugeren.

Ellers fikk jeg noe som kan kalles husmoraktig over meg i går. Laga et lite oase.
Det er i hvertfall det jeg skal kalle det:-) 


Nå er jeg på jakt etter en kjempestor glassbolle siden jeg hadde endel plassbegrensninger med mitt. Tenkte å lage et lite samfunn med små mennesker og små hus og..Har noen sjørøverfigurer og legomenn. Alt passerer i de rette omgivelsene...Pus synes alle mine prosjekter er interessante den linselusa:-)


Hører mannen roter etter Tec7 i kjelleren. Skal fikse skoa mine i dag. Skoa som etter det, kan gå både til lands og vanns..gleder meg til å prøve de ut i morgen;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar