onsdag 18. juli 2012

En småpyton dag...

På tur med familien. En gjennomkjøring uten og bli avisoppslag dagen derpå må sies å være en god dag. Minsten lada batteriene i bilen slik at han var fit for fight når han kom til målstedet... Jeg fikk meg et par etterlengta power napper og. Sa jo selvfølgelig til søvnnazi`en (les mannen) at jeg bare lukka øya;-)

4 åringen var nå blitt helt høy..Han skulle holde en pytonslange! Tøffingen.


Det var flere som ville det:-) Enda en tøffing.


Jeg var opptatt med å passe minsten. Jeg måtte passe på minsten denne gang og for all fremtidig slangeholding...Gjengen har tatt turen til den lille dyrehagen på Brokelandsheia:-)

Inne hos geitene så roper sønnen ut. Pass rompa di mamma! Nå kommern! Jeg stod bøyd fremover for å ta bilde av dette lille nurket her. 2 dager gammel:-)

Ser sønnen er bekymra for at mamma står utsatt til...

Men de store geitene mista interessen for meg og flokka seg rundt en fasinerende mann ved andre siden av gjerde... Mannen:-)



Mannen mista det ene brilleglasset til solbrillene sine og jeg fant ut at det var en god ide og prøve å fikse det mens mannen lasta inn i bilen. Mista jo selvfølgelig det i bakken og Ray Ban til mannen ble knust. Så det siste bilde av mannen med favoritt solbrillene var med pytonslangen...


De beste brillene han har hatt visstnok. Jeg var kjapt på banen med noen alternativer og prøvde meg på at solbrillene ikke definerer hvem han er;-) Ta disse sa jeg ivrig.. Det var et sett Elvis solbriller. Som vi pussig nok hadde liggende i bilen.. De definerer kanskje litt mer hvem man ønsker og være;-) Hvis han går for Elvis solbriller resten av sommeren så blir han definitivt min store helt. Og da snakker vi helter som Petter Northug, Dalai Lama og Jarle Andhøy som vil komme i skyggen av mannen min;-)

Nei, ble lei meg jeg. Er surt å miste noe som fungerer så godt. Så i morgen fortsetter vi solbrille jakten. Går for et innhogg i feriepengene;-) Prøvde oss på en Ray Ban forhandler i dag men han fant ikke rett type, men jeg fant mange...

En pussig tvist i dag er at mine favorittsandaler har gått i stykker. Så i dag titta jeg på noen nye. Det var ikke nødvendig sa mannen. Han kunne bare lime mine gamle med Tec7. Hvis dere synes verktøy på boks ( 5-56 ) er kjekt så omfavn Tec7 og;-) Kan til og med bruke sandalene mine under vann fikk jeg så greit beskjed om. Badesko og sandaler i ett. Nei sååå praktisk!?;-) Så da bør vel Tec7 fungere på solbrillene og?;-)

I mitt fåfengte forsøk på å trøste mannen så fant jeg frem noen kanonbra alternativer synes nå jeg;-)
Mannen er ikke så sugen på å posere med forslaga mine. Men godt jeg har en annen mann i huset som mer en gjerne stiller opp. Alle damer bør ha 2 menn;-) Hils på min andre... Bob, byggmester Bob! For de som lurer litt, så drikker jeg litt i ferien;-)

Alternativ 1

Ingen over eller ved siden av spør du meg;-)

Alternativ 2

Synes ikke gult er kult på deg Bob.

Alternativ 3

Bob ser jo ut som Bad Boy her..Totalt image crash;-)




Alternativ 4

Cool...


Når dette slo feil så prøvde jeg meg på litt kjærlighetsgodis til mannen...



Liker visst ikke Marshmallows han...Blir mer på Bob og meg da:-)

4 åringen avslutta kvelden med å vise frem bilder av seg selv holde Pytonslangen til småjentene i nabolaget. Småjentene var veldig imponert og gispa høyt:-) Sønnen la armene høyt i kors over brystet og nikka bikjennende til alle gispa...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar