lørdag 7. juli 2012

Da Mr Kaizer møtte Shakira...

Sa til sønnen min at han måtte være med å kjøre mamma på jentefest i går ettermiddag. Fikk kjapt til svar at det gadd han ihvertfall ikke. Jeg kunne kjøre selv:-) Heldigvis var pappaen hans litt vennligere innstilt og tok med ungen og svippa kona ut på fest:-) Jentefesten i går var en høydare:-) De jentene er alltid godt selskap!:-)
Fikk litt kultur med oss i går og. Rundet av kvelden med Kaizers Orchestra. Var nok en champangne anledning på kort tid. Men nå har jeg ferie og vet hvordan jeg skal innlede en ferie med stil..Var en våt konsertopplevelse...Men takket være gode kontakter til følget vårt kom vi oss fort opp på terassen under tak. Der var det svært så hyggelig:-) Fikk noen nye venner og. Og møtte noen gamle:-) Det er sånn ferieminner skal skapes:-)

Du vet du er på jentefest når du må passe på og ikke ta en slurk av neglelakken.























Vet ikke helt hva greie var her, men tror jeg skulle vise min passerseddel på takterrassen og hva fukt gjør for krusen i håret..En hver fjolleblogger har med et toalettbildet;-)


Konserten var bra den...Men den drukna litt i de gode samtalene på takterrasen. Bøtta ned på plassen og det stod respekt av tilskuerne..



Fikk en pussig gjest ved bordet  vårt. Viste seg at det var selveste Mr Kaizer. Jeg visste jo ikke hvem det var og dro en tysker vits og slo om på tysk av en merkelig grunn. Trodde det var en blodfan av Kaizers som prøvde å kopiere idolet sitt:-). Og stoppa ikke med det heller...Noen dunka meg i siden og fortalte at det var selveste Mr Kaizer før jeg dreit meg helt ut. Men det var allerede for seint...Etter mye om og men fikk jeg rodd i land det hele med at jeg elska han og mannen min likte han så brukbart;-);-) Da kom brått groupien i meg frem..Hadde endt på samme vis om det var Vidar Theisen som satt der:-) Bare at han Mr Kaizer er hakket mer sexy:-)  Han virka som en bra mann:-)
Tenk at Mr Kaizer skulle få møte Shakira på Wrightegaarden. Føler meg litt skulds..Jeg viste ikke hvem han var, men han visste pokker ikke hvem jeg var heller;-)
Har en egen evne til å  havner i sånne situasjoner, men denne gangen var det totalt uforskyldt. Skrøyt litt av kusina mi sine musikalske talenter og fikk sagt at jeg skamma meg for mannen min burde vært der i stede for meg:-) Fikk sagt at mannen min var blodfan. Da skulle vi ta et bilde sammen for mannen min og bryllupsdagen hans.

Shakira var ikke så heldig med fotografen her...


Kan tro mannen min ble glad for det;-) Han er helt oppgitt over min totalt uopplyste musikk kunnskap og at vi havna på samme bord som han. Rett og slett en skandale;-)
Nå blir jeg tvunget til å høre på Kaizers mens jeg skriver. Hvis jeg gjør det så blir han fornøyd og han trekker frem bryllupsdag kortet:-)


Ellers har jeg ikke observert noen østeuropeiske bander siste døgn. Den mest suspekte i denne gata her var meg en gang i de sene nattetimer:-)

Var redd for at den grønne væska mi skulle bli ødelagt i går. Men den var like fin. Er visst vanntett og den:-) For et kupp;-)

I ettermiddag var hele gjengen på butikken sammen. 4 åringen kjører rally mellom hyllene og henger ved brødskjærer maskinen og venter på å knabbe en skalk av en annen familie. Jeg lata som jeg ikke kjente ungen et øyeblikk der;-) Men det var ikke så lett. Han roper ut: "Du mamma i går når du var på fest!" osv..Joda alt er helt komplett;-) Møtte bestemor og oldemor på butikken og. 4 åringen til oldemor: "Du er gammel du!" og stoppa ikke med det...Er livredd jeg når vi ser noen som skiller seg litt ut. Tar da tak i guttungen og jogger fort forbi..

Nå skal resten av denne bryllupsdagen nytes. Fått flotte blomster av min fine mann i dag:-)



Nei nå tror jeg at jeg skal bli Kaizer på turne:-) De trenger vel en husmor som kan blogge litt...

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en topp opplevelse...litt å ta igjen på litteratur-fronten.....humrer meg igjennom flere dager med hovenga-folket....

    SvarSlett
  2. Ja der skulle du vært Ellen! Støl i magen etter alle latterkulene:-) Var nok sommerens største festopplevelse for min del:-)

    SvarSlett