tirsdag 24. juli 2012

Ny brunette i nabolaget...

Nå skal de grå håra til pers...Fått noen få siste året. Kjenner nesten de popper ut her bare jeg tenker på det;-) Vil ikke eie det noe mer!:-) Så vips var jeg brunette...

Hmm..greide jeg å få med de små grå?

En stor takk til Nutrisse og Mona Grudt som gjorde det mulig;-) Den kommunegrå perioden på 39 år er et tilbakelagt kapittel...
Ellers er vi fremdeles gardinløse og trives med det..Får mye lys inn slik at mannen kan beunder min nye gyldne hårfarge..Tror nemlig han foretrekker brunetter;-)

Foreløpig status på ferien:
  • Verandaen er ikke blitt beisa.
  • Kjelleren er ikke blitt rydda.
  • Venter fremdeles på graver til kloakken.
  • Bikinien er enda uprøvd.
  • Har kommet meg gjennom de fleste vinrestene i hus.
  • Uteplantene mine streiker.
  • Gått på høykarbo hele ferien.
  • Restskatten og NRK linsensen er betalt før tiden.
Mulig jeg kan fylle på med noe litt mer fornøyelige ting om en drøy ukes tid. Skal snart på turne;-) I år overlater jeg ingenting til tilfeldighetene. Nøye planlagt. Har tenkt at mannen og jeg skal matche. Mannen får helt karamba av tanken bare. Karamba her i huset betyr noia:-) Mener vi like godt kunne reise i matchene grilldresser:-) Det kan vi også fikse;-)
Ungene skal jo matche så da er det bare naturlig at mann og kone matcher og. Skal liksom kunne se at vi er i samme reisefølge...Gleder meg allerede;-)

Turplanlegging betyr kaos...Vurderer og ha på meg flere lag med klær så får jeg med meg alt jeg eier og har;-)



Hatt jomfrutur på sneglejakt her i dag...Naboene plukker og vi hygger oss med et glass vin og observerer. Hever glasset til en skål når han går forbi:-) Gikk som det måtte gå det. Fikk litt skjenn for at vi ikke plukka og;-) Så da måtte mannen ta i et tak. Huff skal det bli vår nye hobby...Vil jo bare være gode naboer...;-)

2 kommentarer:

  1. Hei! Herlig, befriende lesing, denne bloggen din! :-) Her er vi omtrent på punkt 1b av 17 på sommerens prosjektliste (og vi har ikke engang pent vær å skylde på), så det er godt å høre at vi ikke er alene.
    Ei heller alene om å få tilsnakk av naboer angående manglende snegleplukking ... hehe... Fjerne egne stauder så naboens frister mer er et godt tips ;-)
    Ha en fin torsdag!
    Hilsen Elisabeth S.

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Det varmer:-)
    Er deilig og ikke føle seg alene. Er en av de tingene jeg koser meg med når jeg ser at andre ikke har det så mye bedre;-)
    Har gravd opp alle staudene mine jeg, men hos naboen ser det ut som botanisk hage;-)Sneglene sniker seg over til oss for å hvile middag etter at de har inntatt et herremåltid hos naboen;-)Snart god helg;-)

    SvarSlett