søndag 1. juli 2012

Shakira og Ozzy Osbourne...




Viktigste først. Fasit på quizen tidligere denne uka.

  • Lucy er 1,50 på strømpelesten. Det kan vi banke fast, er stemmen fra grasset.
  • Har en gullfisk som er oppkalt etter Priscilla Presley som hadde en betydelig gjesterolle i Dallas.
  • Sue Ellen drakk det hun kom over. Men mener Southern Comfort var foretrukne drikk.
  • Bobby har naturlige krøller som meg;-)
  • JR sine  elskerinner var i hovedsak sekretærer. Sikkert verdens mest "sexy" yrke rett etter anestesisykepleier såklart;-)
Nå er det count down til Dallas i morgen;-) 24 timer igjen...

I går etter champagne galoppen her i hus kjente jeg for å sykle meg en tur. Sykkelturen endte på Osebro bar. Der møtte jeg ei annen gladjente:-)
Følte meg litt som Shakira i går;-) Utslått hår med litt krøll og masse champis fikk vel frem Shakira i meg;-) Humrer..

Fant fort ut at Shakira og følge hennes måtte finne flere likesinna og endte opp på en strandbar på brygga med blomster krans og jordbærdrink. Da var jeg på det nærmeste Shakira den kvelden:-) iPhone tar veldig dårlig bilder i mørket så kvaliteten var laber.





















Omstillingen fra strandbarlivet til småbarnsmor gikk overraskende greit. Litt tilpasningsdyktig er vi jo. Overraskende nok følte jeg meg ikke som Shakira når jeg stod opp... Kanskje jeg følte meg litt som Ozzy Oseborne i stede:-)

Nå sitter jeg å ser på Cecilie Skogen på poleventyr. "Hva gjør jeg med livet mitt" kommer til meg...Beintøff dame det. Hun likner mer på Shakira enn meg;-) Og er hakket vassere enn meg og ser jeg..Jaja kan ikke strekke over alt:-) Mulig jeg skal greie å bestige et fjell i min levetid:-)

En sein lunch i dag så synes 4 åringen at vi kosa oss sånn. Koser oss som sjørøvermenner kommer det fra han. Vi hadde jo plyndra kjøleskapet og jeg gjorde mye selvpålagte ulovligheter under den lunchen så noe rett hadde han:-)
Men i kveld skal jeg gå løs på denne her.


En solid ananas. Har mer lyst på sjokolade, potetløv og cola. Og liker ikke cola noe særlig engang...

Kommer kanskje overraskende på mange men sitter å hører på Def Leppard og litt Hardrock når jeg skriver. Skal si det får fart på tastaturet. Et stalltips fra meg:-) Og jeg er ei Motown girl:-)

Har fått meg noen pussige skrivevaner. Lainer opp telefoner, kamerar og hodetelefoner. I spesiell rekkefølge...Om ikke annet kommer denne blogginga til å gjøre meg hørselskada.  Heller ikke den mest sosiale hobbyen og blogge på kveldstid. Men i kveld er det fotball så ser ikke ut som jeg er ønsket til de dype samtaler...

Leiter etter noe søtt i huset. Kakepynt var mitt siste håp....Mye etende her visst en ikke er kresen;-) Har ikke råd til å være kresen i dag. Fallhøyden er stor:-) Fra Champagne i går til kakepynt i dag...




Hiver i meg noe flerfarga strøssel og er fornøyd med det i dag:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar