onsdag 11. juli 2012

En gladlaks...

Må få utløp for den paraonide delen i meg først. Så her er en oppfordring til alle de østeuropeiske innbruddsbandene som nileser bloggen min;-) Her i huset reiser vi bare på fantasireiser:-) Nesten som facebookdama i Torsdags kveld fra Nydalen. Bare vit at jeg følger med på dere:-) Denne dama viker ikke fra utkikkposten sin!;-)

Dette må være for de helt spesielt interesserte.



Laksen live fra Suldålslågen på VG nett! Det er forresten en elv i Rogaland for de som lurte. Tenk å sitte å se direktesending av laks. Jeg gjør det:-) Har registret at den samme laksen har vært i bildet i to timer nå:-) Hvordan jeg vet det er den samme laksen? Kjenner igjen en gladlaks når jeg ser en:-) Er nok en PR kåt laks dette her...De andre står i kø, men denne gla laksen vil ikke vike kameraet..Hans 15 minutes fame:-)



Vet om et noen der ute som sikkert titter innom et par ganger daglig. Jeg har nå sitti å sett på laksen live i to timer. Vurderer å lage ei laksetrapp i akvariet og se hva som skjer. Kanskje Elvis (ene gullfisken) er en selvmordskandidat?:-) Hvor ironisk ville det vært...
Denne laksetittinga er nesten avhengighetsskapende:-) Og nå begynner det snart å bli mørkt...Mens jeg nyter en hjemis. Isbilen tusla opp gata her i kveld. Var såvidt jeg hørte den gitt;-) Kunne like godt ha sirener på. Skjærer i øra. I denne gata er det endel småbarn. Og nesten samtlige var uti gata. Jakten på søtsaker kommer jo til å være hovedgeskjeften dems frem til de er rundt 12 år. Det er pri en:-)
Sønnen var veldig fornøyd med at jeg tok med kortet på gateshopping. Jeg er nå litt skeptisk til det som nesten kommer på døra, men nå er det sommer og hører med å springe etter isbilen:-)

En til de voksne og en til barna...

Når 4 åringen var 2 år så sa vi at isbilen, dvs lyden av isbilen betydde at han måtte legge seg. Han spratt opp og sprang nesten i seng. Jeg tulla men fant ut at det var genialt:-)
Søren sjekka laksen live nettopp. Den var borte og jeg har ikke fått det med meg...;-)

Ikke bare jeg som har lite dramatikk og intriger i livet for tiden. Ser ut som det er fælt så fredelig i Telemark forøvrig for tiden..Denne gladsaken pryda forsidene i går.


Regner med at denne arbeidsomme mannen ikke har noe i mot å være med i bloggen min, han er jo tross alt førsteside stoff i TA.

Sønnen ville på stranda i dag og vi, rettelse mannen ville fylle opp en henger med skrot. Ble som vi ville. Og så lenge mammaen må gå med sokker for å ikke fryse ble ikke det noe av i dag.

Ellers har jeg vært på gavejakt til mannen i dag som fyller 40 år til fredagen...Gørr vanskelig..Holdt på å dø i forsøket! Men det må jeg komme tilbake til seinere:-)
Siden jeg er inne på det så er det på sin plass å ha en krigsrapport om operasjon søvn. Her vekker vi hverandre med et brak kl 830 og ikke et sekund seinere. Mannen sender ungen men jeg vil gjerne ta meg av skarpe oppdrag selv:-) Da vet jeg at det blir gjort etter planen. I morgen er det jeg som er vekkeren!! Selv fikk jeg dratt ut tiden bra i dag. Men endte med at det bare gikk utover meg selv. Kom meg ikke ut av døra før kl 15.30...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar