søndag 10. juni 2012

Bare krøll og Elvis lever...

Har ikke fått summa meg før jeg må reparere Lego. Jeg trenger kaffe før Lego sånn er det å være voksen:-) Sklei i sikkel på kjøkkenet. Greide såvidt å ta meg for..Nå håper jeg bare jeg overlever formiddagen. Føler barna er ute etter meg;-)

Angrer som en hund på at jeg ikke kom meg i seng før 01.30. Straffen føles hard i dag..
Hvis man får for lite søvn så begynner man tilslutt å hallusinere hvis det blir galt nok. Det er hjernens måte å hvile på og ta en time out. Men å stå opp å gå rett i den tilstanden er vel heller uvanlig:-)
Jeg kunne ha sverga på at Björn Borg og Elvis satt med kaffen klar når jeg stod opp. Björn ville gjerne diskutere min back hand:-) Han er litt beskjeden og ville ikke være med på bilde. Men Elvis stilte mer enn villig opp;-)

Pus ser han og...rangla litt i natt hu og..

Der er`n! Dere ser han og?!

Gikk slag i slag. De diska opp frokost og.
Slike hallusinasjoner pga søvnmangel er gjerne positive. Har vært på kurs der dette var et av temaene. Eller har jeg det?!:-) De som har en kronisk søvnmangel er de mest utsatte. Er ofte den samme type mennesker som folk tror trenger lite søvn. De som går sist hjem fra fest og holder koken der andre kaster inn håndkle. De hallusinerer først. Dette er ikke oppspinn men søvnforskning fra forsvaret. Jeg er jo ei glajente som absolutt ikke går først hjem fra fest...Ta fra meg det lille jeg har av søvn og jeg får ny omgangskrets bestående av gamle helter..Selv denne hjernen må hvile;-)

Utover dagen spurte 4 åringen hvor pappa var. Er han på jobb? Jeg: "Nei, han var i bursdag i går og da lekte han så mye at han er litt sliten i dag. Så må sove lenge!:-)"

Så starta Bonanza maraton...Skulle gjerne hatt en sånn hatt som Hoss Cartwright  i Bonanza.

Hoss er han til venstre i bilde.

De har ellers bomma litt på stylinga da enkelte har en 60 talls frisyre alla Elvis sin. Gjør det litt lite troverdig men bortsett fra det er det en kanonbra serie;-) Etter noen episoder av dette følte jeg det naturlig å ta en cowboy strekk parallelt med minsten. 4 åringen synes det var kjedelig at jeg skulle sove på sofaen. Forklarte han prinsippene ved en cowboy strekk og lovte å være monster mamma når jeg stod opp igjen:-) Monster mamma er råkul!;-)

Aner ikke hvem denne er sin eller hvordan den havna her.


Ikke helt min stil, men hører hjemme i en ekte cowboy strekk. Her i huset gjør vi ikke noe halvveis. Tar`n helt ut;-)


Observerer VG dama går rundt å selger aviser i nabolaget søndag formiddag. Hun ringer aldri på her. Hvis jeg skal ha ei avis må jeg springe etter henne. Har sagt ved flere anledninger at vi gjerne vil kjøpe avis. Men banna bein så går hun bare rett forbi oss. Også idag!
Kan ikke huske å ha lagt meg ut med VG dama noen gang...Jeg gir alltid tips og. Nå begynner jeg å ta det personlig. VG er forresten ei dritt avis så vet dere det! Har ikke lyst på den om dere så kaster den etter meg engang!:-) Men akkurat nå hadde det vært greit med en Bonanza pause...

Noe særdeles pussig har skjedd meg. Jeg har fått krøller! Mannen: "Det var ikke dette jeg "sign`a up" for ;-) Dukker opp så mye med deg...
Jeg har alltid ønska meg litt krøller eller fall, men nå ser det ut som om jeg får korketrekkere.


Forundelig verden for en med tidligere linjalkrøller;-) Fins det en støttegruppe for sånt?;-) Går spennende tider i møte...Går for afro! Skal jeg skryte på meg en fetisj så må det være en klassisk afro:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar