tirsdag 12. juni 2012

Skattesnusk og Glam...

Hatt langhelg med fri på mandag. Hjemmedag med barna. Når 4 åringen kommer til meg å sier at han ikke orker å gå i pysjen lenger så har jeg dratt morrakosen litt langt;-) Komme seg ut å få litt luft før pysjen skal på igjen..4 åringen skulle i bursdag. Med voks i håret og sykle uten støttehjul til festen. Ikke tid til å si hade til mammaen sin engang..Så fort tiden går:-/

Ja tiden har gått fort siden jeg bestilte disse billettene med en planlagt helaften for mannen og meg.


Bokka barnevakt og helaften siden november 2011! Ikke gled deg for mye fikk jeg et tips om fra en velmenende. Og jaggu fikk de ikke rett!  Da jeg bestilte kickoff konsertbilletter så jeg ikke for meg at det skulle bli et alkoholfritt arrangement.  Wrightegaarden har tulla litt med skatten og mista skjenkebevilgninga si. Det var lurt..Må være det dummeste man gjør og kødde med det offentlige Norge. Føler at de har kødda litt med meg og nå! Ikke lurt å legge seg ut med med meg eller staten:-) Nå skal ikke jeg forhåndsdømme Wrightegaarden , og tilgir alt hvis de kan servere et glass rødvin til mannen min og meg til lørdagen;-) Og ihvertfall hvis Wrightegaarden ikke fører Pepsi kan jeg slå fast at det blir en katastrofe. Men antar at det blir lite kø på do da;-) Skal vel få oss litt vin og noe å bite i Porsgrunn før vi skal innom å hilse på Jarle (Bernhoft). Fruen har på spanderbuksene og de er grønne;-)

Kan anbefale tilreisende å ta en tur på konsert til sommeren, spesielt hvis de vil høre Alice Cooper og Kaizers Orchestra mens de nyter en kaffe latte;-) Vi sees der;-)

Ellers hadde jeg en time hos tannlegesenteret i dag. Bare avbestilt en gang tidligere. Tror aldri jeg har møtt opp til den opprinnelige timen noen gang. Må liksom booke om en gang først;-) Hatt en bli ny dag hos tannpleier! Er å anbefale på det varmeste. Hun holder til på Handelstorget tannlegesenter og er min navnsøster:-) Det var dagen reklame;-) Gikk inn med flerfarga tanngard med overvekt av gult og kommer ut med Colgate glis. I hvertfall stor kontrast for meg;-) Fikk beskjed om å ikke drikke rødvin på 4 timer..Synes et øyeblikk at hun sa 4 uker...Skal klare 4 timer;-)

Sitter å gliser til mannen i ett sett så han kan skryte litt. Kan gjerne fortelle at han blir litt blenda;-) Er svak for skryt;-) Så nå er jeg klart for fest, Hollywood style.

Har mellomrom mellom tenna som gjør selv Kurt Nilsen nervøs. Men det er ikke tannpleierens skyld. Så helheten begynner å bli bra nå;-) Stemmen fra grasset med nyervervede krøller og mellomrom mellom tenna. Godt jeg er blitt gift!;-)

Siden jeg ser så positivt på det så her er været til årets helaften med mannen..



Hmm den nye grønne veska mi tåler ikke vann..Og skulle jo hatt disse skoa og. Men de tåler ikke vann de heller. Har ikke kommet så mye lenger med liminga av steiner. Tror dere ikke Jarle Bernhoft hadde likt det. Har sansen for fashion han;-)

Har lagt ut disse bildene her før. Når det gjelder veska så er det noe du liker, så vis det fram!























Tenkte jeg skulle prøve meg på en Fotballfrue variant her nå. Gå henne litt i næringa;-)

Skal selvfølgelig ha grønne matchene bukser og noe glam ørepynt som trekker oppmerksomheten bort fra mellomrommet mellom tenna og krøllene mine.


Jeg kommer til å være synlig. Så hvis noen der kjenner meg så kom å si hei da. Jeg ser dårlig og skjønner dere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar