torsdag 21. juni 2012

Sykdomstegn og avlyst Sex Hour...

Status fra sjuklingene på Hovenga: 2 syke voksne og 2 halvsyke barn. Som antagelig begynner på sykdomsrunde 2 på en uke.

Måtte ta meg en tur til legen i dag og. Jeg tror jeg var den sykeste på hele kontoret der;-) Selv om jeg så det kom ut en på båre så lata han nok bare som;-) Skal du være syk så kan du gå for å vinne hvem som er mest syk!  Etter et sikk i fingeren som gjør usedvanlig vondt følte jeg meg brått enda sykere.
Legen var veldig hyggelig og ønska meg god bedring og sa at det snart ville bli bedre. Ble nesten litt rørt jeg;-) Til og med de på labben og kontoret ønska meg god bedring. Tenk å syk jeg måtte ha sett ut. Så nok skikkelig dårlig ut.
Hemmeligheten bak mitt syke åsyn er og stille opp uten sminke. En kan si hva en vil, men har bevist i dag at jeg ser syk ut uten;-) Sminker meg ikke når jeg skal til legen, bare gynekologen kanskje;-) Men da er jeg jo ikke syk. Siden jeg deler så mye med dere i dag kan jeg jo vise hva jeg spiser og drikker om dagen.



Dette metter bra.

Nå har mannen blitt syk og. Var jo min tur nå. Så da står slaget om hvem som er sykest:-) Er en liten uskreven konkurranse om det her i huset. Et tegn på at vi ikke er helt mentalt friske ( rettet til at jeg ikke er mentalt frisk etter påtrykk fra mannen;-))

Foreløpig kan jeg slå i bordet med 2 reseptbelagte medisiner, en sykemelding, et legebesøk og en forhøya CRP

CRP står for C-reaktivt protein, er en blodprøve som særlig brukes ved diagnostikk av infeksjoner. Nivået av CRP stiger når en betennelsesreaksjon begynner i kroppen.

Han ser nå litt pjusk ut han og. Går betydelig mengder nesespray den kanten. Men han ser jo så uforskamma bra ut for det:-) Jeg kan jo bare droppe sminka så ser jeg dårlig ut;-)

Så da er det bare om å gjøre å hoste mest mulig dramatisk. Har god trening. Tar meg til panna og ser ut som jeg holder på å dåne etter hver host. Kalles dånedippen. Et svært avansert sykdomstegn for viderekommende;-)

Og belønningen for oss begge er å være hjemme med en halvsyk aktiv 1 åring som tar ingen hensyn til at mamma og pappa er syke... 


På frokost tv i dag ble det oppfordret til å ha sex en hel time i dag. Synes frokost tv begynner å bli litt småfrekke nå;-) Hva har skjedd med blomsteroppsatser og Wenckes gjærbakst;-)

 http://www.tv2.no/gmn/i-dag-oppfordres-du-til-aa-ha-sex-i-en-time-3812510.html

Kalles Sex Hour, som sammelikning til Earth Hour. Er visst en PR greie for kondomer. Kom tørt fra mannen: " Det kommer ikke til å skje her i huset" Jeg hosta bikjennende:-) Vi tar detta Earth Hour ganske alvorlig så da skjønner dere hvor syke vi er:-)


Tar meg en dobbelt klunk av Cosylan, da blir alt så mye bedre...Og den er bare min;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar