tirsdag 19. juni 2012

Moonwalk gjennom blomsterenga...

Fridag i dag gikk til å plukke blomster på selvkomponert blomstereng. Selvfølgelig med mine ny ervervede solo solbriller.












Har vel strengt tatt sett flottere buketter i mitt liv;-) Men alle monner drar...Begrensa hva jeg finner på tomta. Tenkte at jeg ikke skulle plukke alle på en gang. Spare noen til helga og tenkte jeg. Skulle tatt alle, for en time seinere hadde mannen jevna hele blomsterenga mi til jorda...

Pokker heller. Kan ikke folk holde seg på jobb om dagen. Vært reine motorsag massakeren i nabolaget med innslag av kantklipping og vinkelslipere. Og ingen er samkjørte. Og i dag er det vår tur! Skal vente til alle naboene tar middagshvilen sin så fyrer vi løs det vi har av maskiner. Smått og stort. Barnslig jeg. Ja det kan jeg fint leve med;-)

Minsten brukte dagen til å trener på å lære og gå mens jeg avanserer litt og bruker dagen til å trene på Moonwalk.


Er ikke så enkelt som det ser ut som.
Er alltid noe jeg kunne tenkt meg å lære. Den bør sitte snart...Robot dansen sitter;-)
Dette er ferdigheter som er gode å besitte og løsner på snippen i sosiale lag.
Mannen er jo snart 40 og da tenkte jeg at jeg skulle dra til med noen nye dansetrinn:-) Hvis ikke har vi jo alltids Tangoen:-) Grease er litt ut nå fikk jeg bevist på lørdagen;-)

Går stort sett å lukter på blomster for tiden. Føler meg litt som oksen Ferdinand. Er jo et rolig og vennlig vesen jeg og. Vanskelig å vippe meg av pinnen;-) Med hang til det late liv;-)

Er jo en husmorblogg så nå er det på tide og flekse husmormusklene mine;-) Er mektig imponert over disse. Tenk at jeg kan ha noe så vakkert i hjemmet mitt for bare 99,-
Var en som som kommenterte et bilde jeg har på facebook i går. Trodde de kalte meg Pioner(som banebrytende);-) Var å ta veldig hardt i tenkte nå jeg. Visste ikke at det var blomstene på bildet hun sikta til. De heter visst Pioner;-)











Er ekstremt takknemlige blomster og. Har ikke teken på buketter. Ikke potteplanter for den sak skyld heller... Er litt nostalgiske og. Nostalgi er noe som hører med til det og eldes. Føler meg mer og mer nostalgisk. Mulig der Moonwalkèn kommer inn:-)

Innrapporterte skader i dag er et svalestup fra minsten. Ente godt, landa på en bamse. Han trener på å gå uten støtte. Jeg hadde en nestenulykke. Rydda i toppen av kjellertrappa og holdt på og stupe bakover. Det hadde vært slutten for meg..Godt jeg skal på jobb resten av uka. De fleste ulykker skjer jo i hjemmet.  Eldstesønnen måtte få et plaster på stortåa. Han ville ikke si hva som hadde skjedd;-)


4 åringen skulle i fotballskole med pappa i dag. Tok på seg knottesko og klaga på pappaens fotball sko; crocs. Tok ikke lange tiden før guttungen tok ballen med hendene. Da ropte pappa hens og frispark:-) Da ble det brått slutt. Sønnen tok med ballen på huska og huska med den i stede:-)
I morgen skal mannen i badmington skole. Jeg er best med ball i lufta;-) Kampen går fra kl 20.00 og utover. Er fremdeles ledige ståplasser. Og kveldens sponsor er solo.



Som seiersdans fyrer jeg løs premiere på Moonwalk trinn:-) Skal se denne dagen har vært nyttig og;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar