mandag 4. juni 2012

Mitt andre hjem...

Allers har gjort det igjen!





















Har fått øynene opp for et ukeblad som er ute etter å gjøre ting enkler.. Bli sunn uten trening! Høres jo forlokkende ut:-) Den jeg likte best var. Elte brød øvelsen. Ser det liksom for meg:  Nei men Tonje så store muskler du har fått...Å ja du vet jeg elter brød to ganger i uka og på søndag elter jeg og ruller bolledeig... Tror det finnes mer effektive metoder å få bukt med grevinnearmene :-) Reingjøring var også anbefalt. Når jeg sliter med motivasjonen så skal jeg se for meg små kalorier som hopper å spretter rundt i huset og lager kvalm. Skal sette i gang å jobbe med kroppen i slutten av uka..Dere blir selvfølgelig oppdatert på hvor mange kalorier jeg greier å bli kvitt og ikke minst hvordan:-)

Kommer hjem etter en fin og rolig dag på jobb. Virkelig fått henta meg litt inn:-) Og nei jeg har ikke funnet ut hvordan jeg skal få tatt meg en lur på jobb enda;-) Hjemme sitter mann og barn som noen spurvunger å venter når jeg kommer inn døra..Å ja det var dere ja..Dere vil vel ha mat i dag også dere?

Takk til Toro som metta mine spurver i dag;-) One down six to go..Middager altså..


Ikke spesielt stolt av det, men denne uka kommer det meste til å passere.
Hva vil dere ha i morgen. Spaghetti ala capri eller brødskiver på benken?  Kan jo fyre opp litt middag ute i båten og samtidig tørr trene litt på familieturer på sjøen. Er en sånn som liker å trene på ting. Brannøvelser, tørrtrening i båt på land mm. Tenkte under middagen i båten i morgen skulle jeg legge inn en liten overraskelse. En evakueringsøvelse. Se hvordan familien takler det. Så da må redningsvester på og hoppe fra bord. Etter middag skal vi fortøye skuta og kaste dreggen. Alle mann i arbeid:-) Blir litt av et syn der ute i hagen.:-) Ser for meg utømmelige mengder men fornøyelige opplevelser...

Forta meg ut i båten etter middag og sitter her og drømmer meg litt bort...Har tatt med en støvsuger og ei bøtte med vaskevann...Skal jeg gjøre noe eller bare slappe litt av her etter middag;-) Var så bråkete inne....På tide å gjøre det hjemmekoselig her ute siden jeg tilbringer så mye tid her for tiden. Ta med meg noe telys ut i morgen og en liten duk:-)



Utsikten er upåklagelig;-) Sitter og trekker i sjølufta;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar