fredag 29. juni 2012

Lokale gale kattedama og byggmester Bob tar seg en styrepils...

Synes det var laber interesse for min Dallas quiz...Men tar ikke et hint:-) Kjører en ny quiz etter premieren:-) Skal gjøre mine 3 lesere til gjennomsyra Dallas fans;-) Går på med krum nakke;-)

Ellers gikk jeg på en smell i dag. Åpna kjøleskapet og da gikk det som det måtte:-)

Viser en grensesprengende og intens katte omsorg for tiden. Springer rundt i naboenes hager å leiter etter andre sine katter. Vært mer eller ufrivillig katte passer for en av naboelagets katt de siste dager.

Med meg i verden får dyra det bedre for å si det sånn:-)

Så nå har jeg 3 puser som skal fores med forestasjoner overalt.
Naboer som ikke kjenner meg så godt glaner på meg der jeg jogger rundt i andre sine hager og lager lokkelyder etter en katt og ser om jeg kan få meg noe å bite i samtidig. Går i noe som det her: " Komme da pus...pus, pus, pus..noen rare plystrelyder osv. Ikke så lett å plystre med økende mellomrom mellom tenna;-) Men dere skjønner tegninga:-)
Er i ferd med å bli den gale kattedama i nabolaget uten kattetekke. En killer combination;-) Mannen er veldig stolt av meg kan dere tro:-) Og spikern i kista kom seint i går kveld.
Kom ei jente på døra tidliger på kvelden og ville at vi skulle passe på en tilsynelatende husløs kattunge. Takket pent nei. Noe seinere stod kattungen på 8 uker i hagen vår å peip. Fant frem den gale kattedama i meg og inn i varmen med den pusen. Sneik meg inn på mannen som satt opptatt på pcèn. Fortalte om kattungen. Han: " Nei, vi skal ikke ha noen flere katter! Du kan prøve deg!:-)" Meg: "Er for seint. Fått egen dokasse og mat allerede." Alt fiksa på 2 minutter.

Er mannen den ligger hos..ikke den gale kattedama uten kattetekke..

En kattedame har alltid en ledig kattedo og kattungemat klart;-)

Sendte bilde av den på facebook og etterlyste eieren. Tok 30 sekunder å finne eieren via facebook. Kjekke greier. Med vemodig mine fikk jeg levert nurket til eieren sin. De ble veldig glad og jeg ble litt trist:-) Kom hjem igjen og det kom tørt fra mannen. Blir det noe finnerlønn. Han kan tøffe seg han men kunne sverga på at jeg så han var blank i øya;-) Han forklarer det vel med feber:-)
Gikk fra 4 til 3 katter i fòr på under en time. Ikke i fare for å bli den gale kattedama enda:-)

Et innslag i dag gjorde litt inntrykk på meg. Omstridt blogger blir bikinimodell. Får kritikk uansett hva jeg gjør, er overskriften.

 http://minmote.no/index.php/2012/06/omstridt-blogger-blir-bikinimodell-jeg-far-kritikk-uansett-hva-jeg-gj%C3%B8r/

Kunne ikke sagt det bedre sjøl:-) Ikke greit å være blogger skjønner dere. Ikke det at jeg har hatt så mye fotooppdrag enda. Driver å siler litt først skjønner dere;-) Hun kunne nevnt at hun lever godt på den bloggen sin.
Eneste jeg kunne tenkt meg å reklamert for per dags dato er Maarud;-) Sier vel litt om fokus. Kunne vel reklamert for alt spiselig på dette tidspunktet. Om 14 dagers tid er jeg ledig for bikinioppdrag;-) Kritikken ville bare ha prella av meg;-)

Forøvrig har jeg tatt på meg et oppdrag som Rosevinsmaker i helga. Også et slit, men noen må ta ansvar. Folk på jobb som lurer på om de skal teste et par viner. Tar drittjobben og skal på poljakt i morgen. Er for gæli at alle skal kjøpe en vin som kanskje smaker skit:-)
Jeg synes å gå på polvandring er en førnøylig sak. Bare konseptet monopol får frem rebellen i meg:-) Stort sett så dårlig tid når jeg er på polet. Men i morgen skal jeg ta meg god tid og bruke polvertene maksimalt. Er jo på et ansvarfullt oppdrag! Kanskje Rumeneren som sliter fortauet på utsiden skal få en testvin og:-)

Skal teste en av disse i morgen:














Kommer selvfølgelig med utfyllende resultater..

Ellers er det fine tider for 4 åringen. Folk ramler inn døra med gaver og skryter av sine helt deilige sydenturer og klager sånn påtatt over varmen de har hatt;-) Mens jeg blir bleikere og surere for hvert besøk som har vært i sydeligere strøk;-) Men denne gangen kom den kjekke karen her på besøk og.

Pus er ei linselus som vanlig:-)

Håper byggmester Bob kan gjøre noe nytte for seg mens han bor hos oss. Så ikke han hadde med seg noe verktøy , men det skal vi fikse bare han har arbeidslyst:-) Ser han tar arbeidspilsen før han har utretta noe...

Dette var heller en av de unyttige gavene til sønnen...

En halv kilo sjokolade var akkurat det jeg trang å ha liggende;-)

Skal jeg ha dette liggende i skapet og! Posjonere ut til 4 åringen og ikke smake selv. Ble om mulig enda surere....;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar