onsdag 27. juni 2012

Et lite mirakel på Hovenga?

Har innført et nytt begrep om slanking. Mirakelslanking. Slanking er blitt et sjellsord. Kan pakke det i silkepapir og kalle det hva en vil:-) Kall det gjerne alt fra å komme i form, leve litt sunnere, eller min personlige favoritt... Stramme litt opp;-) Men det er og blir slanking. Bli kvitt fett...

Wikipedia har gjort det igjen:

Voksne mennesker legger på seg ved at fettcellene som finnes i kroppen blir tykkere. Barn går opp i vekt ved at antallet fettceller i kroppen øker.
Når gamle fettceller blir brutt ned dannes det alltid nye, på den måten er det totale antallet fettceller alltid konstant. Når vi slanker oss får vi ikke færre fettceller, men fettinnholdet i dem blir mindre

Hvordan komme i bikiniform på 2 uker. Som vanlig ute i god tid:-) Men må se positivt på det. Dette kan du klare Tonje!;-) Heter ikke mirakelslanking for ingenting;-) Skal derfor prøve ut noen prinsipper som er velprøvde av forsvaret. Helvetes uka. Bare leve av det jeg finner på tomta og nabotomtene. Blir stort sett eplekart og stikkelsbærkart.

Var dette jeg fant..

Kan grille mauer. Tror jeg må opp i anseelig mengde maur for å få en metthetsfølelse:-) Har hørt noe sånt som en halvkilo engang...

Så pass på grillene deres folkens, naboen er skitsulten. Kommer til å knabbe det jeg finner av mat.

En gla nyhet. Dallas har kommet i nyinnspilling:-)


Det skal jeg faktisk få med meg.;-) I god gammel  ånd så har jeg laga en Dallas Quiz.

  • Hvor høy er Lucy, niesa til JR og Bobby Ewing? 
  • Hva er Sue Ellens foretrukne drikk etter kl 12?  
  • Jeg har en gullfisk som er oppkalt etter en av karakterene, hvilken?
  • Har Bobby naturlige krøller?
  • Hvilken profesjon har JR sine elskerinner?
Nyinnspillingen av Dallas har premier på TV2 mandag kl 2145. 
Håper dere koser dere med denne Quizen mens dere venter på premieren. Vinneren får låne solo sorbrillene mine i en valgfri uke i sommer;-) Har matchende etui og:-)

Må komme med en erkjennelse. Jeg hater postman Pat! Kl 00.14 i natt satte denne lekebilen igang med sin irriterende musikk.


Og den er ikke hørselsvennlig. Hadde nettopp sovna. Barneleker oppfører seg som brannvaslere. Er det dårlig batterier setter de i gang og ule. Hvorfor skjer dette alltid om natta. Ikke første gang lekene oppfører seg sånn om natta her i huset. Inn på rommet til 4 åringen å leite. Den lå selvfølgelig i bånn av ei kasse med ca 100 små lekebiler.
Møter jeg på Pat og bilen hans engang skal jeg kutte opp dekka hans og ripe lakken hans... Mulig jeg overreagerer. Men se på han da!:-)


Så fjollete han ser ut. Bør tørke av seg det fliret...

Ellers er sjefen kommet hjem igjen:-)

Han likte den..Passende til en liten Agent:-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar