tirsdag 26. juni 2012

I krig og kjærlighet...

Back in buisness. Mormor passer minsten og har han på overnatting. Usedvanlig stille rundt middagsbordet. Kunne spise et fredelig måltid uten hoiing og spise med kniv og gaffel igjen. Men det var jo ingen som møtte meg med et lite hvin når jeg kom hjem heller:-) 4 åringen ville at vi skulle hente lillebroren og få han hjem for han savna han så. Vi kunne ringe han synes han.

En rolig ettermiddag på verandaen..Hva skal jeg finne på tro..?

Gjør meg klar til krig.



Bare 90 stk og fylle opp igjen. Legger meg på verandaen og venter på nabokatta. Må hente frem gamle balltalenter og fyre løs...Og får jeg noe igjen er det en usedvanlig artig måte å vanne uteplanter på. Og så er planen å ta en runde på mannen:-) Sitter og venter på han med ballonger på verandaen...Kiler litt i magen. Vet jeg får vannbank etterpå. Men må bare se hvilken effekt vannballong har på voksne mennesker. Kan alltids trekke meg for han er ikke helt frisk, men gjør det i forskningens navn. Har blitt gjort verre ting i forskningens navn med syke mennesker.
Overlever jeg dette blir det et blogginnlegg til torsdagen og..Tune in:-)
Der satt jeg å gleda meg som en unge...Så kom han..Incoming!!:-) Traff med første! :-)
Så ble jeg låst ute mens han var inne å fylte vannballonger. Veldig urutinert av meg å ikke gjemme resten. Gjemte meg hos naboen en stund. Men han kom etter meg. Jeg småsprang nedover gaten med mannen i hælene. Naboen ropte etter oss og lurte på om mammaen og pappaen vår ikke var hjemme:-) Og sønnen sto i vinduet og lurte på hva vi drev med. Svarte som han jeg: Ingenting!
Mannen fikk inn en fulltreffer. Og jeg hadde en på lur. Så det lyste ut av øya hans! Vet han kommer til å hevne seg en dag jeg mist venter det. For han sa det:-) Og han er tålmodig så det kan bli om et år:-)

Så da var dagens forskningprosjekt fullført. Vannballong får frem hevnlysten på voksne menn. Forutså resultatet. Og latter hos de krigførende parter.

2 av bomtreffa.


Finta meg elegant unna;-) Eller var det mannen;-) Skal sies at jeg er litt go og. Var varmt vann i den ene ballongen. Og kom han for mer så var det isvann i neste...

Svigemor har vært på tur. Da regna det noe på ungene og:-) Converse sko til ungene var veldig populært. 4 åringen synes de er råkule.



Skulle ønske jeg hadde Converse også. Tror vi må få oss det hele gjengen nå:-)

Fant AGENT X9 under sprinkelsenga til minsten i går. Visste det var noe helt spesielt med han men aner ikke hvordan de har havna der. Men min første tanke var at jeg ikke skal undervurdere han etter dette. Ble faktisk litt småredd han;-)


Sitter nå å ser på ekstrem oppdragelse. Jøss, er reine show off hjemmet til sammenlikning . Men har tipsa i bakhodet. Jeg har overtaket akkurat nå. Men man må ikke vise tegn på svakheter da tar strømpebukse agentene over;-)



4 kommentarer:

  1. Hysterisk morsomt-har ledd og tørket tårer i flere minutter!

    SvarSlett
  2. Det var hysterisk morsomt og der jeg sprang ned gata med mannen i hælene med en vannballong i hver hand. Mannen var ganske stiv i blikket for å si det pent. Minte meg om en sene fra en skrekkfilm jeg har sett en gang:-)

    SvarSlett
  3. Hvis husbonden din ønsker backup, må han bare ring :)
    Sjekk denne også. Han er kanskje kort, men får med seg essensen...
    http://askild.blogg.no/1340870428_andre_semifinale_i_da.html

    SvarSlett