torsdag 3. mai 2012

"Anestesihemmeligheter" og lidenskap på boks...

Ting du kanskje ikke visste om narkose og anestesifolk.....

  • Lønner seg ikke å lyve på vekta.(en liten hemmelighet er at man får det man skal ha alikevel)
  • Vi finner ut om du har røyka før narkose uansett. Første hint er at en må duppes i edikk for å fjerne røyklukta. Og utover det vil en hoste så vi regelrett ser lungene vrenger seg.
  • Vi kan ganske lett finne ut om du har spist også.
  • Vi har alltid en backup plan. Plan B,C og:-)
  • Michael Jackson hadde godsakene men ikke vett på hvordan bruke det.
  • Vi liker å stikke folk. Sånn er det bare.
  • Vi har vår helt særegne humor.
  • Vi kan prate om anestesi i timesvis.
  • Vi prøver å gå med operasjonshetta slik at vi ser litt kule ut.
  • Vi liker at alle våre pasienter skal sove.
  • Vi er vant til å høre kjærlighetserklæringer.
  • Vi fryser ofte.
  • Vi elsker fancy utstyr.
  • Og for guds skyld ikke se noe på TVNorge om narkose...
Sånn skulle en hatt det på jobb..Bildet er arrangert;-)


4 åringen kl 0630 i dag ville til syden! Og ikke i barnehagen...Ja, men dere har masse sand i barnehagen, nesten som syden det;-) Neste spørsmål..Har jeg fri i dag? Hver dag samme regla!!;-)

Mannen var å kjøpte is og nesespray til meg i kveld...Er egentlig ikke så glad i is men sjessa litt på is i dag. Ba om å få den isen som så best ut og skilte seg litt ut!

Lidenskap til 75 kr;-)




Kosta visst 75 kr for den lille boksen..Hola i meg og delte ikke med noen..Liker ikke å dele;-) De Sveitserne har peiling:-)
Er litt syk så det er best og ikke overanstrenge seg...Får håpe jeg snart blir frisk nok til å trene litt...;-)

Lurte på hvordan pappa og minsten hadde hatt det i dag...Han sov bare 2 ganger 2 timer i dag...Ikke 3 som han bruker nå, fikk jeg til svar!!! Fins det ingen rettferdighet i verden??!! Nei nå ryker jeg på litt mer lidenskap på boks....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar