torsdag 17. mai 2012

Ivo Caprino og Secret service...

Trodde vi var seint ute til toget i år også..Mann og kone diskuterte ivrig parkeringsalternativer på vei til byen. Jeg begynte å bli desperat og kunne like godt parkert i en busslomme og tatt beina fatt! Mannen stod på sitt og skulle parkere der vi alltid parkerer..Jeg ble litt morsk og planla hva jeg skulle si hvis vi ikke rakk barnetoget. Mens vi hører en fortvila stemme i baksetet som sier: Vi rekker det ikke! De voksne i kor: Joda vi rekker det fint:-) Men der tok jeg en spansk en...Endte med at vi fant en romslig plass og venta på toget i 45 min med litt utålmodige unger:-) Samme regla hvert eneste år;-)

Fine gutta mine:-)

Minsten holdt på å dra ned duken på smørbrød buffeen på Hotel Vic og eldstemann trodde Kaptein Sabeltann kom når saluttene ble fyrt av. Mannen så ut som han jobbet i secret service og jeg hadde fått meg en gild ny veske:-)

Elsker denna veska:-)

Barna så ut som de var tatt ut av en Ivo Caprino oppsetning;-) Store deler av 17.mai feiringen dreier seg jo om show off av barna;-)

Mamma! Se, mamma jeg sprekker ikke!:-) Når du føler du er på grensa til å sprekke synes jeg man bør slutte å ete..Det dreide seg om brun kake uten noe hvitt som sønnen beskriver det som:-) Jeg kaller det sjokolade kake.

Følte på meg at det ville regne til borgertoget så vi holdt oss hjemme. Den intuisjonen er god å ha;-) Tette byger observert øst for Hovenga kl 16.30. Fulgt værmeldingene tett gjennom hele dagen..Og la til mine egne tolkninger:-)

Uhhohh

Gassballong og familie i hus..Flaggopptellinga viser at vi mangler et flagg:-) Sekkeløp mm gjennomført. Var spesielt heldig med lapskausen i år;-) Tror vi hadde nok til å brøfø store deler av Nord Europa:-) Svigermor og mamma hadde dratt til skikkelig i år!
Sovna to ganger under barnetv, fortært ostekake, sjokoladekake, pavlova og lapskaus...Skylt ned med en anseelig mengde solo:-)
Nå skal jeg ha meg en voksenbrus:-)




Hornmusikk gjør han søvning! Har knekt koden;-)

Neste år går vi for champagnelunch. Må jo fornye oss litt;-)
Fa...glemte å ta inn flagget!!

2 kommentarer: