onsdag 2. mai 2012

Forsøk på hverdagsromantikk og sand i trusa...

Kjent litt på tidsklemma i dag...Og det gikk helt fint med meg;-)

Kom for tidlig på jobb i dag og. Advarte sjefen med at det ikke ble noe trend:-)
Den stakkar 4 åringen min sovna litt på do i dag til morran. Er tøffe tak og være en liten gutt med full barnehageplass:-) Spør hver eneste dag om han har fri fra barnehagen...Herregud så han likner på meg;-)

Etter middag så er det bading av unger..Når eldstemann kler av seg så kommer det et halvt tonn med sand ut av trusa hans og utover det nyvaska badegulvet..Skjønner ikke hva han vil ha fri fra barnehagen for. Virker jo dritartig i barnehagen;-) Hadde jeg kommet hjem fra jobb med trusa full av sand hadde jeg nok hatt det artig på jobb..Mulig et forklaringsproblem, men helt sikkert artig;-) Men neida jeg kommer bare hjem med bad hair...Er offisielt, bad hair days are back...

Så, som plaster på såret kjøpte jeg en is hver til mannen og meg i kveld. Gav begge isene til mannen..det er romantisk vel?:-) Ikke romantikk mener mannen siden jeg ikke hadde lyst på is likevel..Var en fin gest mente han. Nå angrer jeg på at jeg ikke tok isen min selv!! For den romantikken slår helt feil... Har jo vært mye på farta i dag så den trolldeigen må vi utsette... Var nok noen som ble glad for det..Kan ikke si at jeg ikke prøver;-)

Ellers går det i Menneske kroppen som godnatt histore for 4 åringen for tiden...Vil ikke lese noe annet. Han vi se på tarmer der bæsjen kommer fra og blod. Bombe!;-)






Dette er favorittbildet hans...



Lært gutten å ta pulsen og latin for rompeball: Gluteus maximus...Mamma`en er i bransjen..Heldigvis er det lite bilder i avsnittet om forplantning;-) Vet ikke hvordan jeg skulle forklart det for en 4 åring...

2 kommentarer:

  1. He he Du skriver bloggen din på en artig måte. Har faktisk lagt den inn som favoritt. Men bare kom med 4 åringen din så kan jeg forklare ham om forplantning osv osv.

    Mvh Erik

    SvarSlett
  2. Varmer blogghjertet mitt..Tenk å ligge på favoritt lista din:-) Da må jeg ha gjort noe riktig;-) Har hatt deg i tankene når blomter og bie snakken må taes;-) Mye spørmål om det når vi leser boken om kroppen... Men har bremsa litt på den boka for tiden:-) På tide at sønnen får mere mainstream nattahistorier.

    SvarSlett