onsdag 9. mai 2012

Skuddredd med sosial bajseangst...

Sitter på velferden på internett...Prøvde å få det til på kaserna(rommet), men måtte om programmere og hakke meg inn via masse greier..Kort sagt fikk det ikke til:-) Derfor blir det lite med blogging før jeg kommer hjem igjen:-) Her vekkes vi av revelje kl 0600 om morran som den mest naturlige ting i verden;-)

Spurt alle på rommet om jeg snorker og hvis jeg gjør det så beklager jeg;-) Har sagt at jeg er litt forkjøla;-) Høflig som de er så har de ikke hørt noen ting...Men de glaner litt rart på meg om morraen;-)

I går stod vi 6-7 timer på operasjonssalen og operete to griser meg 5 min pause..Har sniffa så mye anestesigass at jeg er ikke til å kjenne igjen..Sliter litt med dobbeltsyn og snøvletet tale;-) Så noe hvilehjem er det ikke. Var helt mo i knea når jeg var ferdig. Dette var dagen der Tonje fikk gjort ting hun ikke kan og overlevde...Så nå kommer jeg tilbake på jobb og skal legge 2 CVK og nød tracke samt et par thoraxdren på pasientene mine. Det er nå minimum av hva de trenger;-)..Dette var spesiell info for de spesielt interesserte! Men tro meg, grisemorro!;-)

Innimellom rekker jeg å ringe hjem til den flotte mannen min som er hjemme med to barn. Tar en kjapp telefon hjem før jeg går ned i messa og drikker øl om kvelden. Han bør ikke vite alt kona driver med på kurs heller;-) 

Virker som han klarer seg utmerket godt uten meg..Og eldste sønnen hadde ikke tid til å prate med meg:-)

Det å bo på 6 mannsrom gjør noe med tarmene mine..Kommer ikke på do når jeg er blant masse mennesker..Helt pussig! Har nok diagnosen sosial bajseangst;-) Tenker det var informasjon dere trengte;-)

I dag har jeg redda en hardt skada markør så det kvalifiserer vel for en liten tur i messa...I morgen er det skytebanen og jeg er litt skuddredd:-) Så blir det en skikkelig grisefest i morgen!


(Skal sies at disse grisene vi opererer har det veldig godt, ikke kjenner noen smerte og at veterinærer er til stede hele tiden)

5 kommentarer:

  1. Her kommer mange gamle Lahaugmoen minner inn. Husker skyting av gris og krigsskolen jobbe hvor vi var pasienter. Mange mange år siden. Kos deg masse og tenk på hvor godt det blir å gå på do etter fem dager:-)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå har jeg vært på do:-) Har kosa meg stort, ikke på do altså men på kurset;-)

      Slett
  2. Jeg er ikke anonym. Det er Susanne her men jeg får ikke lagt det ut...

    SvarSlett
  3. Nyt husmorferien din Tonje. Håper det blir litt gøy der du er. misunner deg aldri så lite
    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Har hatt det topp! Her skulle vi vært hele gjengen samlet. Tenk så bra det hadde vært:-) God helg!

      Slett