lørdag 5. mai 2012

Grisekort ved ørene takk...

Nærmer seg at jeg skal forlate familielivet og iføres kongens klær for en uke..Kommer til å bli en pussig overgang..Men er da ekstrem tilpasningsdyktig med klarsynte trekk, så det går nok bra:-) I morgen skal jeg på en ukes kurs i krigskirurgi i regi av forsvaret..Skal bedøve, skyte og operere griser...Skal se jeg får noe nytt stoff til bloggen og:-) Et moment er at jeg er litt redd for griser;-) Skal så langt vekk fra husmortips og familiære utfordringer som det går an:-) Men skal prøve å se det fra en ekte husmor`s øyne;-) Må jo bare bli bra;-)

Svinefilet til middag. Tror det blir siste gang på en stund! Etter dette tror jeg at jeg ryker på en islam inspirert kost en stund;-)



Vet at vi skal ha en "festmiddag" i løpet av kurset..Serverer vel gris der og da:-)..Regner med at det blir en skikkelig grisefest..Kommer nok til å få det grisemorro! Nei, nå må jeg ikke bruke opp alle de grisete poenga mine før kurset er i gang.... ;-)

Satser på griseflaks i kveld...Føler det litt på meg;-) Ok, så ble det ikke i kveld, men da føler jeg på meg at det blir i nærmeste fremtid...



Sitter her og blogger mens mannen griser på kjøkkenet..Blir griseseint å spise nå men;-)

Ellers i dag fikk jeg et akutt behov for å stusse håret..Fikk mannen til å ta saksa og klippe 5 cm av det...Men han tok 10 cm! Klipte som en gris! Var helt klart ikke det lureste jeg har gjort..Men fikk så griselyst. Var ikke så klarsynt her...
Gruer meg til å dra til frisøren nå...Kommer til å spørre om hva i all verden som har skjedd?? Da kan jeg enten si det som det er at jeg hadde grisedårlig tid og gikk for en griseklipp av en kosegris :-)...Eller så kan jeg juge og si at sønnen klipte av meg hestehalen og at han skulle hatt grisebank;-)

Skulle sjekke nettbanken i dag og nok en gang rota jeg med kodebrikkene mine slik at nettbanken ble sperret..
Begynte å svette som en gris, men damen fra Nordea ordnet opp for meg igjen:-) Retter en stor takk til Nordea kundeservice. Skal sende julekort til de i år.. Fikk endelig logga meg inn og fant ut at jeg var griseblakk...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar