onsdag 23. mai 2012

Hodepryd og mulatt misunnelse...

Går nesten ikke ann og sitte inne i denne varmen og blogge..Men trenger den terapien jeg får ut av det;-)

Ja da er det på tide å fremlegge resultater av selvbruningsleggen...


Mulig jeg har tatt for mye?!..Synes det ble litt ujevnt og;-) Vært utrolig barnslig og skogglo når jeg gjennomførte det:-) Kunne tro jeg hadde mye fritid! Men det som er sant er at jeg prioriterer heller rart for tiden.. Må være varmen..Er ikke bæsj som sønnen min ville trodd, men er barnemaling. Men når det kom på trykk ser det bare latterlig ut:-) Men det ekte resultatet er heller labert..Må nok smøre et par ganger til før jeg publisere mine fake solbrune legger.

Denne varmen får det til å koke i hodet mitt;-) Så har laga enkel mat i varmen. Første gang på lenge jeg ikke har måtte mase på at sønnen skal spise opp middagen.Spaghetti i går og kalkunpølser på grillen i dag...Mulig for at venninna hans venta på verandaen og jeg hadde lovt dem is. Småfolket i nabolaget lurer oss trill rundt. Tror de går fra hus til hus og får is. Kjøpt inn en haug. Er jo 4 unger innom i  slengen. Pluss en til mannen. Men skal ungene ha is så er det tiden for det nå. La de kose seg!:-)

Skvatt litt når jeg skulle i dusjen og vaske mine sjokoladebrune legger...

Hatt problemer med kloakken..men dette er drøyt:-)

Det ligger biller, slanger og krypdyr overalt i huset..Nå ligger det også fisk i dusjen..Å få til et interiørblogg vennlig hjem er utopi her i huset:-) Men nå er jo heller ikke det målsetningen min:-)

Har hatt hektiske dager på jobb så har fundert litt på hva som kler meg mest av hetter;-) Er ganske sikker på at ingen er kledelige, men er nå engang kleskoden min.

Har et lite utvalg her..Tar gjerne tilbakemeldinger på hvem jeg burde styre unna eller hvem jeg bør gå for:-)
Og ja det skjer store ting i livet mitt for tiden:-) Er nok litt plaga av varmen:-)

Kandidat nr 1 
Kaller denne hjelmen. Er nok den mest brukte på operasjon. Kan brettes litt opp for effekt, men ellers begrenset muligheter. Enkel laget, ikke noe fiksfakseri. One sice fits all. Men hodeformen er helt avgjørende her;-) Får en utrolig flat pannelugg som ikke lar seg løfte på ei uke;-)



Kandidat nr 2. Kaller denne bøtta. Får mest luft i manken av den. Har vurdert å bytte til "bøtta" nå i sommer. Etter mange år som trofast bruker av hjelmen;-)



Kandidat nr 3. Franskmannen. Fiffig liten sak hvis du skal skaffe deg et varemerke. Kan fort bli kjent for å være litt rar, smågal og uflidd på pasientene. Men får deg til å føle deg litt fransk;-)





Kandidat nr 4. Minni eller bunny, kommer ann hvem du møter:-)Har helt klart sin målgruppe. Barna og når du treffer kjentfolk som pasienter. I fare for å virke uprofesjonell..Men det er alltid verdt det! Har til gode å se noen bruker den fast..Utfordrer mine kollegaer. Hvis noen bruker den hver dag i en uke. Så skal jeg ta regnskapet og servere kaffe i 14 dager til mine gode kollegaer;-)




Kandidat nr 5. Vaskekjærringa..Er vel den som passer den klassiske husmora best, men ville ikke sett død i den;-)

Dette er det jeg brukte lunchen min på i dag..Har gjort rarere ting i lunchen jeg;-)

8 kommentarer:

  1. Du er god. Fantastisk!! Likte best franskmannen. Tror den kan slå ann. Susanne

    SvarSlett
  2. Flirer..Ja den er litt fiffig den:-) Sparker meg i den solbrune leggen min for at jeg ikke kunne komme på en slik fantastisk ide å vise leggene mine som du/dere gjorde. Den var jo kanonvittig:-)

    SvarSlett
  3. Fantastisk!! Kan ikke si jeg har sett "vaskekjærringa" mye brukt ;) men nå har jeg jo ikke vært innom amnesien på en stund... Tror igrunn jeg også likte "franskmannen" best :D Hvordan er den i forhold til panneluggen? Har nemlig også pleid å bruke "hjelmen" når jeg er innom ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei "vaskekjærringa" var nok pop før vår tid;-) Men ser at franskmannen kan ha potensiale;-) Panneluggen lever sitt eget liv den;-)

      Slett
  4. Hvis det blir avstemming må jeg gå for kandidat nr 4.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ble nok en god andreplass på kandidat 4:-) Men i morgen skal jeg ha barn i narkose..Så da er den vinneren:-)

      Slett
  5. Ler meg skakk....noe jeg sikkert er allerede...moro med deg Tonje...lyst til en liten fest med deg altså.... :) ha en flott helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Er alltid klar for fest jeg!:-) Ha en strålende helg:-)

      Slett