fredag 4. mai 2012

Hovenga`s mest klarsynte....

Jeg er "plaga" med intuisjon..Noen mener det er en gave og andre rett og slett slitsomt på grensa til en forbannelse;-) Jeg mener det kan beskrives som god og dårlig magefølelse..Kanskje jeg kan kalle meg litt klarsynt;-) Og det er mange damer der ute som kjenner seg litt igjen:-) Sikkert litt sånn Mærta føler det med alle de englene sine...Kanskje noen av englene til Mærta er litt småslemme og...Men hva vet vel jeg...Eller jo forresten; jeg føler på meg at det er noen småslemme engler og...

Litt bakgrunn fra Wikipedia:  Intuisjon (fra lat. intueri ’å vurdere’) er en umiddelbar forståelse eller fornemmelse av en sak eller situasjon.

Klarsynt fant jeg ikke noe definisjon på i Wikipedia. Kanskje jeg bør bidra med noe der...;-)

Kan dessverre ikke dele noen av de intuisjonene jeg har hatt tidligere som bevis for min fantastiske intuisjon...Da blir det litt for privat ;-) Men har noen pågående som jeg kan dele;-)

Har advart mannen mot at jeg nesten er for klarsynt og regne...Og jeg kunne forutse at han trodde jeg hadde blitt riv ruskende gal..Men ikke så overraska ;-)

Og i dag ser jeg for meg at jeg skal drikke et glass alt for gjæra rødvin og tv kos...Ser for meg litt alene tid også...Å Ja tror dere ikke mannen sa at han skulle på kino her nå..Nesten litt skummelt å være så klarsynt;-) Eller skal han på kino??? Føler på meg at han sitter i bilen med "All by my self" på full guffe;-)

Så for å ikke overlate alt til mage følelsen så har jeg valget mellom denne. Mulig litt for gjæra...

Hvor lenge klarer en korka vin seg??



Og denne...Se nøye på etiketten...



Kan ikke overlate alt til magefølelsen. Går helt klart for den gjæra;-)


Hmmm...føler på meg at det snart begynner og regne...Og føler på meg at jeg bare finner et ord til 6 poeng i WF mens motstanderen drar inn 68 poeng :-( Som sagt den dårlige magefølelsen er en del av "gaven";-)....Prøver å lage meg litt mystikk i hverdagen...

Sønnen sa han skulle ri på en hai i morgen! Har en sterk følelse av at det ikke vil skje, men er gørrmisunnelig på den innlevelsen i totalt urealistiske settinger...

Nå ser jeg også for meg at naboen kløyver ved til seine natta..Kanskje jeg skal bort å gi han et av mine klarsyn om hva som kommer til å skje med han hvis han gjør det!!

Go freddag fra Hovenga`s svar på Snåsamannen eller Magica fra Tryll.
Føler på meg at dere hører fra meg i morra;-)

Er såpass klarsynt at jeg ser at jeg må opp lenge før kl 0700 i morgen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar