tirsdag 29. mai 2012

Narkotesting og bevepna til tenna...

Fikk beskjed på jobb i dag at jeg måtte ta en spyttprøve som skulle svare på mitt alkohol og narkotika forbruk..Skal si de blander seg i mye for tiden. Er det ikke nok at jeg møter opp på jobb i god tid...Er det så nøye hvilken forfatning jeg er i da?;-) Og rett etter Pinsa og da;-) Trenger stimulans for å prate så godt i tunger som jeg gjør;-)
Så ente med at jeg satt med en pinne i munnen som skulle suge opp 1 milliliter..Det tok tid for å si det sånn. Etter å bare ha fått i meg kaffe hele dagen så hadde jeg minimalt med spyttproduksjon. Satt samtidig og kryssa av et sjema over alkohol og narkotikavaner..Ble ikke mindre tørr i kjeften av det;-) Men har følelsen av at jeg kom veldig godt ut av det siden jeg har et relativt lavt inntak av Sobril og Valium. Trenger liksom ikke det for å finne roen og slappe av. Kommer nok aldri til å bli et problem for meg;-)





Jeg følte meg veldig rein der jeg satt inntil pinnen ble blå. Ingen som sa noe om at den skulle bli blå. De av dere som har tatt graviditets tester der ute vet at det kan være et litt skummelt resultat. Det får i hvertfall store konsekvenser. Men i dette tilfelle betydde det visst at testen var ferdig:-) Kunne opplyst meg om det på forhånd;-) For de av dere som ikke har lest underoverskriften på bloggen min så må jeg opplyse om at jeg er mot narkotika og utagerende festing...Jeg pisser reint for å si det sånn;-) Og testen var visst frivillig og anonym. Det var enda godt;-)

Tok tran i dag med eldste mann som vitne. Han lo godt når han så jeg grøste og rista på hodet. Du er litt pysete egentlig fra han...Jeg lo godt når han tok brillene mine og ble skikkelig rammeskakk...

Kul fyr...


Fikk inn et ukjent telefonnummer som hadde prøvd å få tak i meg på jobb et par ganger. Slo det opp og fant et catchy navn registrert på nummeret. Han ringte her i stad igjen. Samtidig som jeg tok av røret velta jeg et stort glass med vann utover stuebordet..Ropte ut et helt upassende ord i tlf samtidig som eldstemann roper ut: "Mamma da!" Var ikke meg som velta det sier kjekken som om han ikke var helt sikker;-) Glemte at jeg hadde svart på telefon og slo brått over til min milde telefon stemme: " Hva kan jeg hjelpe deg med?" Og riktig nok viste det seg og være en tlf selger. Jeg setter kakelakker høyere enn telefonselgere så passa med den upassende starten på samtalen. Er visst en mening med alt..Og jeg har reservert meg i hue og ræ...

Ellers følger jeg barnasdag været til lørdagen med argus øyne. Skal gå i tog sammen med sønnen utkledd. Gleder meg som en unge siden det er meldt 10 grader og regn:-) Men denne kommer jeg meg ikke unna...Er min greie så lenge mannen tar dugnadene. Et lite hint om temaet i år..

Litt av hustandens våpen arsenal..



Er det ikke litt upassende å ha med seg våpen på barnas dag. Mulig jeg må roe litt ned, men ser på dette som den eneste mulighet til å være bevepna til tenna i storgata;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar