tirsdag 1. mai 2012

Pour some sugar on me...

Flagget opp og nyte en fridag ...

Hadde jeg hatt flaggstang så hadde jeg flagga på halv stang for Alexander Dale Oen...

Unger inn og ut av huset hele dagen. Sånn det bør være. Ut å spise med pappaen min og fruen på Seilmakeren. Dette går aldri bra tenkte nå jeg..Fylte opp vogna og labba av gårde med vogna full av leker og mat til minsten...Det gikk overraskende bra..Alle oppførte seg veldig siviliserte og likte maten..Selv om 4 åringen prøvde seg på en liten regle om bæsj før maten kom..Fikk tatt den ved rota;-)



Ansatte ved seilmakeren var fleksible og barnevennlige:-) Mellom middag og dessert var det til og med mulig å sykle seg en liten tur på området:-)






Fikk til og med spist hele middagen min uten avbrytelser..Så heretter skal vi ofte ut å spise;-)

På vei hjem så 4 åringen det nye Skagerak Energi bygget..Utbrøt: "Det er det værste jeg har sett!" Mamma er igrunn litt enig. Men sønnen så at vi kunne sykle under bygget. Det var et hull der! Kjempeimponert..Mamma er ikke fult så imponert;-)

Tema romantikk kom opp i dag..
Jeg advarte mannen at jeg er som en "tiger i fangenskap" og trenger pleie...I form av romantikk;-) Mannen gapskratta..Han så liksom ikke helt den tiger sammenhengen...
Spurte om han synes jeg var romantisk? Han: Nei har blitt lat du og serru...;-) Men når var du sist romantisk spurte han meg..I går mente jeg, men kom ikke på noen konkrete eksempler;-)
Et romantisk forsøk fra mannen kom så: "Du smaker bringebær..olala..Men hva er det du lukter??...Hvitløk??;-)" La til en god fransk aksent. Er dette romantikk??? Tror ikke vi har det i oss jeg:-)

Har damer og menn forskjellig syn på romantikk? Tror ikke menn skiller på romantikk og erotikk..Litt sånn: Same shit but different wrapping!;-) Damene; jeg, skiller nok litt mer på det...
Men NÅR var jeg sist romantisk?? Husker rett og slett ikke... Går inn for litt Romance fremover her..Ser om det er noe for oss...

Fant dette..Her var det mye bra;-)

 http://www.kk.no/803999/101-romantiske-ideer

Likte spesielt disse to:

Nr 28: Gi ham noe som minner ham om deg, et skjerf, en sexy truse, en lokk av håret ditt, et bilde..

Nr 35: Gjør noe barnslig og litt kunstnerisk sammen, som å lage trolldeig, smykker eller male deres egne bilder.

Så i morgen skal jeg klippe av en tust med hår og legge det oppå trusa mi før jeg går på jobb...Og når jeg kommer hjem skal vi lage trolldeig sammen...Jeg går for gull! Dette blir sikkert gørr romantisk;-);-)

Skulle ut å ta inn flagget. Så fikk jeg påpakning av naboen at jeg var for seint ute med det. Skal ned kl 20 og ikke 21 nå det! Trodde jeg kunne reglene jeg..Tenkte fort om jeg kunne ta han på noe og;-)....Men bare sto og stamma og lovte at det aldri skulle skje igjen;-)

En romantisk oppfordring til mannen: Pour Some Sugar On Me!! Så skal vi lage trolldeig sammen i morgen;-)



2 kommentarer:

  1. Apropos flaggregler; Flagget skal ned kl. 21:00 eller ved solnedgang, dvs. tidligere hvis solen går ned før kl. 21:00 Mvh Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var det jeg trodde:-) Skal gå å sjekke balkongen til naboen neste gang om han får inn flagget til tide;-)

      Slett