mandag 28. mai 2012

Så sugen på revansj at jeg har begynt å ta tran...

Jadda jeg måtte ta første skiftet med barna i dag...For orden skyld betyr det at jeg tapte kampen med mannen i badmington...Tror jeg slet med lav sol i øya. Dårlig skotøy og en styrepils for mye;-) Hadde jo bare varma opp backhanden så blåste mannen av kampen. Selv Björn Borg trengte mer tid på seg til å knuse motststand;-) Tråkka over to ganger og...Oppvarming er viktig, for dette er blodig alvor!;-) Utfordret han i dag og med enda større innsats;-) Rusta til kamp i dag, men så blåste det opp og mannen avlyste...Mulig han sliter litt med nerver;-) Jeg hadde gjennomført i full storm og om det hadde hagla tennisballer...

Eat me!! Skulle ikke ha droppa BH èn;-)

Så kampen ble utsatt pga av vær. Selv proffene må rette seg etter været;-) Gir meg sjelden:-) Så fort vinden løyer er jeg klar...Er det vindstille i morra tidlig er det mulig jeg kommer for sent på jobb. Har en kamp jeg må vinne først:-)

En av mine irriterende sider er at jeg vet ikke når nok er nok...Holder på til jeg nesten blir trua med bank;-) Det er først da jeg synes det blir en sport ut av det;-) Men som jeg sier til mannen er det endel av pakka når han gifta seg med meg:-) Han gikk inn i det med åpne øyne...



Jeg vil ha en liten hund..vov, vov..Naboen kom hjem her nå med en nydelig valp:-)Har veldig lyst på hund! Og jeg lover at den skal bli mitt hovedansvar;-) Hvis jeg får meg hund tar mannen ut skilsmisse..Jaja det var bra så lenge det varte;-) Vi var et godt team:-)
Kanskje jeg skal oppgradere akvariet mitt til en 2000 liters tank i stede?:-)

Dagen i dag har gått til å redde noen gjenværende stauder i gjørma etter gravinga.. Kanskje noe kan reddes. Mulig noe av det er ugress men nå er det både vanna og gjøsla:-) Fant ut at jeg ikke hadde en eneste lik potte. Men synes det så sjarmerende ut med en liten "jungel" på verandaen:-)



Ble bedt bort på middag i dag og det var deilig å få seg en pause i grillinga..Ikke alle oppførte seg like bra, men kom helskinna gjennom middagen. 4 åringen fikk en stor rull med Smarties sjokolade. Satte seg i et annet rom og var helt proppa med sjokolade når vi oppdaga det:-) Alt borte. Det er gutten til mamma det;-) Prøvde å true i han en stor rull til men han orka ikke mer. Første gang for alt:-) Så sjokolade til kveldsmat på han...

Tok tran i dag for første gang på 36 år...Fytti rakkern så jeg sliter..Til og med sitronsmak. Men grøsser og har en kvalmende følelse at jeg brekker meg hvert øyeblikk. Mulig det er lurt å ta det før jeg legger meg så jeg slipper å kjenne på smaken utover kvelden..Hadde vitne til inntaket så jeg skulle greie å gjennomføre det:-)
Skal jeg prestere på toppnivå må jeg få i meg noe av "The Real Deal!"  Møllers dobbel er for pingler...Ekte kvinnfolk tar tran;-) Pluss er det på tide å ta et realt innhogg i tran lageret.




Kan fatte hva jeg skal med all den tranen?;-) Men nå skal den få bein og gå på... 

Naboen kom hjem fra ferie i dag og som de gode naboene vi er kom vi strømmende ut for å ønske dem velkommen hjem...Og naboen sa til meg og jeg siterer: "Til å ha hatt et så bra vær synes jeg ikke du har fått mye farge!" Frekk type! Og jeg: "Og plenen din er en skam for hele nabolaget. Jeg tråkka feil under badmington kampen med mannen i går og havna på plenen din. Fant nesten ikke veien ut av gresset igjen." Det skulle jeg ha sagt! Sa det til meg selv etter at han var gått inn:-) Den tenker jeg svei jeg;-) Plenklipping er Big Deal i nabolaget;-) Men liker småfrekke naboer...Jeg er ikke helt utlært skjønner jeg;-)

2 kommentarer: