søndag 20. mai 2012

The fallen madonna with the greate legs...

I dag er det flaggdag hos oss...Arrgh Arrgh...


Dagen i dag var det vasking av terrassen og vasking av bil..Plaga naboene med høytrykkspyling...Men er jo med i sjørøvergjengen på Hovenga så alt passerer her...Ferska 3 små pirater i båten i dag...De så litt paffe ut i maska når jeg tok dem på fersken:-) Ikke lov til å reise på tokt uten kaptein på skuta er med.(les meg)

Bilen ble vasket med høytrykkspyler og bilvaskemiddel fra Karcher...Det skumma noe voldsomt. Skulle visst tynnes ut..Men jeg brukte den ufortynna. Så nå er bilen helt seig;-)

Ellers pusla litt inne. Tørka støv. Har tvangstanker rundt støvtørking. Tørker støv hver dag! Er helt sant..Kan knase under beina mine men støvfritt er det;-) Med mørke møbler som var pop for noen år siden og hvit katte er det en forferdelig belasning;-) Holder på å ta knekken på meg. Brenner møblene snart og barberer katta..Tror det vil kurere mine verste tvangstanker...

Røyk på noe svinekjøtt til middag i dag. Første gang siden grisekurset tror jeg. Spiste med litt lange tenner..Men alt går i grisen:-) Siden jeg er inne på tema gris..Nå skal tøyet av;-)
Og da var kortbukse sesongen i gang..Er et sjokk hvert år. Skal se om jeg kan gjøre noe for å dempe sjokket i år. Nå skal jeg jukse litt!



Skal visst være god. Trenger kvalitet til blåhvite bein. Turte bare å ta bilde av anklene. Redd for å støte vektløfterne der ute;-) Har noen helt rå legger..Ser ut som jeg løfter tungt! Låra rett i skoa er en annen benevnelse for det. Eller Missing Link legger som mannen min liker å kalle det;-) Men greit for meg..Kan få brukt for den eksplosive kraften i de en dag..Kanskje jeg kan redde mannen ut av en knipe med leggene mine..Da tror jeg pipa får en annen lyd;-) Bestemt meg for å like det jeg har og sette pris på at jeg ikke er helt mainstream. Nå skal leggene flashes..ikke gjemmes, så verden gjør dere klar!
Skal ta et etter bilde å se om jeg har blitt noe brunere etter et par dager..Min første produkttesting, er visst pop hos bloggere;-)

Båtpussen tok dekksgutten seg av(les mannen) mens Kaptein vaska bilen og testa selvbruningskrem..Men dekksgutten kom ikke så mye lenger enn å få av presenningen. Vi venter på en som har greie på båten skal komme å hjelpe oss. For vi har ikke så mye peiling(les meg). Men kan jo leve meg inn i det, som sønnen i dag som spurte: "Når skal vi ut å seile på havet??" Det blir lenge til siden vi har en motorbåt med innenbords motor. Og der stopper min kunnskap om båt:-)...




Og i all sin herlighet dukket båten som jeg vil omdøpe til Skilsmissa :-) Kan ikke med all min go vilje se denna gjengen skal komme levende fra en uke på havet sammen;-) Men om ikke annet blir det nok en utømmelig kilde til nye blogg innlegg..Er det internett om bord tro?;-)

Svigers var innom en tur og tok seg av godnatt historien i dag. Fikk seg en leksjon i Menneske kroppen fra 4 åringen...Fra perm til perm. Nå må jeg ut å kjøpe noe nye bøker..Ikke normalt for en 4 åring å være så opptatt av bakterier m.m:-)

Mens jeg fløy rundt i hagen og leita etter bildemotiv til bloggen dukka dette bildet av plenen til naboen og vår.


Hvem kan være vår tro..Naboen`s kan du spille golf på og vår kan vi gjemme oss i :-) Da kan vi snakke om stemmen fra grasset...

Ikke feil å sitte kl 21 og blogge på verandaen..Fant en liten brun i kjøleskapet. The lady with the golden boobies er med;-) Drikker egentlig ikke så mye. Drikker egentlig alt for lite...Bare virker sånn..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar