søndag 6. mai 2012

Bussturen fra helvete...

Sitter nå på bussen inn til Oslo. Sitter som sild i tønne og jeg føler meg som den silda som er i bånn av tønna...Kom på hvorfor jeg ikke er glad i buss..sitter helt bakerst klemt ned mellom to millitær gutter/menn med alt for store lårmuskler..sitter å spenner kroppen slik at jeg ikke skal sitte klistra helt inntil. Men det hjelper fint lite.. Var den siste som fikk plass på bussen heldige meg. Damen bak meg fikk drosje stakkar;-) Ja ja nå er flaksesen på tur...sliter med å holde meg våken men er livredd for å sovne siden jeg snorker sånn:-) Er det gæli av meg og legge hodet på skuldra til naboen...En liten baby som har skriki helt hysterisk en hel time her nå..Stakkars! Ser ut som jeg er minst plaga av det...:-) Ser snart enden på bussturen fra helvete....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar