mandag 7. mai 2012

Husmorferie i kamuflasje...

Ja har havna på en skikkelig husmorferie kan dere tro:-) Sessvollmoen militærlæir på 6 mannsrom og 2 dusjer delt på gud vet hvor mange...Må gå korrekt antrukket i uniform fra morgen til kveld..Pussig overgang fra slåbrokken hjemme;-) Kjenner jeg er utenfor komforsonen min..Den komforsonen har blitt merkbart smalere de siste 10 åra:-)

I morgen skal jeg i ilden med å bedøve og operere på gris. Desverre er det fotoforbud på kurset. Men kanskje like godt..Er vel for spesielt interesserte; sånne som meg blant annet.

Får tre måltider om dagen og i dag var det fisk til middag...Hatt siste forelesning nå i befalsmessa. Og da hadde vi oss en pils. Kan vel si det er min første forelesning med øl:-) Fornekter meg ikke jeg;-) Forvaret har skjønt det:-)

Kommer nok et bilde av meg i en altfor stor uniform snart..Skikkelig kledelig...

Fått tatt bilde av rommet mitt til de av dere som er missunnelig på denna husmorferien;-)






Senga ned til venstre er min...Valgt å gjøre et lite opprør ved å droppe sengestrekken...Føler meg veldig rampete:-)


Kjenner vel et dusin som river seg i håret av denne skaporden..eller mangel på orden..Men er snart 40 og gjør oppgjør:-)
Men en ting som er hellig for meg er å gå korrekt antrukket...Har da såpass respekt!:-)

Blir et kortfattet blogg innlegg i dag...For nå skal jeg stille meg opp i dusjkø..Først et slag billjard for det hører jo med:-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar