lørdag 12. mai 2012

Intimhygiene og værmeldinger...

Back in bloggbusiness. Har mye innestengt blogging i meg nå...Endelig hjemme etter et kanonbra kurs. Er rusta for krig nå...Det man kan kalle en høyst spesiell husmorferie:-) Selv om jeg kler kamuflasje grønt var det godt å bli sivilist igjen;-)

Mye gode minner kom tilbake...


Avslutta kurset med grisefest som seg hør og bør. Med blant annet ribbe på menyen...Det var faktisk litt upassende;-) Skal ikke spise svinekjøtt på en stund:-)
Fikk verdens største traumekirurg til bordkavaler også. En eldre amerikaner...Og alt jeg greide å stotre frem var at Obama var pro homofilt ekteskap. Skulle skamme meg!;-) Tenk hva jeg kunne spurt han om! Men fikk skjenka han litt da..Det var da enda noe:-)

Var deilig å bo på 2 mannsrom igjen. Ble til et 4 mannsrom kl 5 til morraen i dag..Men det kan jeg fint leve med:-)
Spesielt godt det å få seg en dusj helt alene, mot et dusj anlegg. Etter grundig selvransakelse har jeg funnet ut at intimhygiene er en privatsak for meg:-) Ikke et sted jeg nødvendigvis bør være så sosial...Har nemlig hatt noen ekstremt sosiale dager bak meg...

Barna var glade for å se meg igjen og..Så jeg må gjøre noe riktig. Av mannen fikk jeg beskjed om at jeg begynte på scratch. Det var de ny rutinene som gjaldt nå;-) Skal si han blir fort varm i trøya:-) Nå skal jeg bruke helga til å gjenerobre hjemmet mitt igjen...Nå er det mammas rutiner som gjelder!

Og hva har skjedd her?? Skandale;-) Han hadde ikke sett den engang..og var ikke som den stod godt skjult heller;-)

Et trist syn..Den skulle bli 1 år gammel til juni;-)


Ellers her i dag så skulle jeg rydde litt opp på telefonen min..Fant sykt mange værmelde tjenester! Må innrømme at jeg er en vær nerd! Mye spennende i denne dama;-)
Dette bildet sier mye om meg.


  • Jeg vet alltid hva slags vær som er meldt.
  • Jeg bruker skitne triks i diskusjoner: Wikipedia.
  • Og jeg vet aldri når jeg kan ramle over en traume. Det eneste jeg er rimelig sikker på er været;-)

I dag har eldste mann vært på Monster Truck show. Fikk inntrykk av at hoppe i sanda der var minst like gøy. Men litt kult var det nok og:-)



Minsten heretter kaldt demolition man og jeg har kost oss hjemme i dag. Han har begynt å velte småmøbler og alt som kommer i hans vei. Det ligger strødd med velta saker rundt hele veien 5 min etter at han har kommet på gulvet. Han er sterk og den lille tassen. Likner litt på meg der;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar