mandag 30. april 2012

Internasjonalen på russisk...

Og stille kl på 0550 er helt unaturlig..grenser til smertefullt:-)  Eldstemann var først i barnehagen i dag og.! Og kjempeglad for det:-) Jeg vinner roper han i garderoben! Han må jeg bare få på noen langrennski og klitre plakater av Petter Northug på rommet hans...Denne vinner mentaliteten må vi utnytte. Kan ikke bli noe lagspiller av en sånn...Han hater å tape og:-)

Hatt en lang arbeisdag der vi fikk bydd på oss selv. Simuleringsøvelser delt opp i lag..Litt skummelt men bare å hoppe i det..Sjefen spanderte lunch på oss og. Kan like dette arbeidslivet jeg;-) Da heiv vi innpå varmlunch:-) Hva får vi til lunch på onsdag tro??;-)

Litt seint hjemme til middag i dag. Ungene var bada og middagen klar. Må innrømme at det var ikke så gode dager for mannen min;-) Dette fikk jeg servert i dag av min sexy matlagende mann...Sei:-)



Rakk ikke å ta bilde av det, heiv innpå. Var så sulten.. Så dette er henta fra oppskriften. Og det så sånn ut og... Hørt i dag. Mannen: Vet de at det egentlig er jeg som er The Real Housewife Of Hovenga..Ja han kan spøke den mannen;-)

Min tur til å ta middagen i morgen. Planen er at vi skal ut å spise ;- )
2 timer på meg til å levere sjølvmeldinga!!...Har leita høyt å lavt etter mulige og umulige fradag..Men finner ingen ting..Hvis jeg ikke kan skrive av paljetter og annet fra Panduro hobby så må jeg kaste inn håndkle her snart..Men har 2 timer igjen;-)
Misliker spesielt 2 poster; Negativ formue. Hvorfor kan de ikke bare si det som det er: Du er gjeldslave og har betalt for lite skatt. Og får vi ikke penga våre så blir du straffa hardt!!;-) Hva skal de gjøre tro..Ta den negative formuen min?;-) Og en annen en her: Foreløpig beregnet restskatt- å betale (uten renter)..GRUMPF!! Står helt nederst på Side 3 Eventell innbetaling er frivillig:-) Jøss, det kan jeg like.Veldig raust av Staten synes nå jeg.

Siden det er fridag i morgen prøver jeg å forhandle meg frem til at jeg skal sove lenge i morgen..Dette er liksom en dag utenom Nazisoveskjemaet vårt. Hadde Himmelspretten kommet utenom så kunne vi ha flippa kron og mynt om de dagene men den dagen er jo 17.mai. Og da må vi jo tidlig opp for å komme oss til byen i finstasen. Så den faller bort. Så kampen må stå om morradagen! Begge føler nok at det er ingen naturlig kandidat til å sove lenge i morgen. Mitt argument er at jeg i dag stod opp 0550 og han stod opp 0730. Synes jeg har et beinhardt argument der:-) Og han prøver seg med : " Kan vi ikke se hvem som er mest opplagt i morra da?;-)" DEN går jeg ikke på igjen!!
Jeg blir fyrt når minsten ligger å jaller kl 0600..Og har en liten misstanke om at mannen da later som han sover...Jeg hisser meg opp og ender med at jeg står opp i sinne. Og da tar jeg på meg martyr rollen resten av dagen;-) Er vel ikke kjent for å være smidig på morraen:-)

Egentlig burde jeg ikke sitte å klage over soveskjema her i huset. Burde komme meg opp og feire 1.mai! Burde gått i tog. Er jo arbeiderenes internasjonale kampdag. Er jo en arbeider og elsker en god kamp..Får litt gåsehus av bra korpsmusikk og;-) Selv om jeg gjør mye for å holde sønnen min borte fra korpsgjengen..Han får beundre dem på avstand;-) Vi går for svømming her i huset hvis ikke langrenn slår ann. Bare et par svømmebriller, bade bukse og håndkle..lite treningstøy å vaske;-)

Drar til med Internasjonalen på russisk i dag..ska det væra så ska det væra;-)



Hvis ikke mannen står opp i morra så skal jeg synge Internasjonalen av full hals på russisk som morgenunderholdning:-)

Jeg skulle hatt ei flaggstang! Flagg på verandaen er for pingler:-)

God flaggdag i morgen;-) Og god arbeidsdag til dere som holder hjula i gang mens vi andre suller rundt i hagen og griller pølser:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar