lørdag 21. april 2012

Bare mitt !!!

Siste nytt fra Zombieland. Minsten skift sover. Dvs en halv time på og en time av:-) Blitt syk i tillegg..Ekke alltid greit å være en "El terroristo" stakkar:-)

Nå er det lørdagskveld og tid for digg!!

Deler opp i mannens godt og mitt i dag. Har funnet ut at digg jeg kan ha for meg selv er Sourcream & Onion og Mexican Fiesta potetløv. Bare jeg som liker det;-.)

Vi voksne kan bare innrømme det først som sist...Vi liker ikke å dele! Smålig ja. Men er det noe vi synes er innmari godt med begrenset tilgang, så liker vi ikke å dele med andre;-) Men det må barna våre aldri få vite!
Ordtaket "Dele brodelig" holder ikke mål...Brødre liker ikke å dele, det er det bare fornuftige voksne som mener:-)
Litt enkelt mellom brødrene her i huset siden minsten spiser stort sett det som er merket med Nestle. Ikke Freia og Nidar som han elste foretrekker som kos:-) Men har kommet dit at når jeg skal spise med minsten i nærheten må jeg gjemme meg, for han skal ha alt!!

Dette er mitt lørdagsgodt...

Kjøper noen ganger tørket frukt, aprikoser og rosiner siden jeg kan ha det for meg selv :-) Ikke så veldig godt, men er bare mitt!! Sykt ja...Men er bare et menneske! Ordtaket til mannen når jeg mener han ikke har gjort eller tenkt riktig. Får denne servert da: Jeg er jo bare et menneske!..Hva sier man til det? Jo da går man ut å kjøper gotteri som bare jeg liker!;-)



Mannens lørdagskos...


Sitter å ser på " Kvelden er din"
Nå er det en stor branne av en mann som elsker giraffer der.:-) Dette har ikke mannen min fått med seg..Han kommer ut av kjøkkenet og setter seg i sofaen. Spør meg: "Hva var det hans drøm var..?" TV: "Du skal til Dyreparken i Kristiansand og få møte Giraffer!" Mannen: "Så ikke helt den komme! Hadde jeg vært så glad i giraffer hadde jeg ikke sagt det til noen!:-)"

Setter ting  litt på kartet det. Ikke alle som bør vinne i lotto for å bli lykkelig. Noen ganger kan det være nok å møte en liten Giraff:-) Hilsen en som ikke vant i lotto i dag heller..Men er lykkelig med gotteri som bare er mitt!!;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar