tirsdag 24. april 2012

En helt vanlig tirsdag...

God formiddag med en latte, daytime tv og pc på fanget. Kun to dager til jobb for denna husfruen. Best å nyte,  for nå er snart dette eventyret slutt:-)
Hvert dårlig med det nye konseptet mitt i det siste; Typiske husmorsysler. Har bare tømt vaskemaskinen, rydda noe leker og skifta bleier. Ellers minst mulig...Men de bleiene er ganske omfattende for tiden. For å si det pent så må minsten dusje etter hvert bleieskift. Nei, har jo min egen blogg så skriver jeg det jeg vil...Det er rett og slett dritt opp til øra hver gang!! Kanskje på tide å bremse litt på den sviske mosen nå.

Hadde vært trist uten mannen her for tiden. Han vasker klær og lager mat. Dagens rett var lakse wok:-)


Varmer en fatcamp deltager hjerte det;-)

Mye chili i den, men skyller jo med Listerine om dagen så er helt nummen fra halsen og opp..Så skal hardere skyts til for at det prikker på dennne tunga;-)

Selv om mannen har kontrollen for tiden skal det sier at jeg tar nattskifta ...(selv om jeg prøver å bli kvitt det og) Så hvis jeg er observert på facebook kl 0200 om natta er det ikke fordi jeg er sååå ivrig. Det er rett og slett den nye Regjeringa i huset, populært kalt "el Terroristo" som bestemmer;-)

Har noen planer for husmorsysler i morgen. Skal vaske persienner og de er det ikke få av i huset her. Fant et knakende godt tips i husmorbibelen. Så dette blir dagens husmor tips:



Det blir artig...

Har lagt merke til at jeg har fått noen "nye" venner på Wordfeud i det siste. La for en tid tilbake ut et innlegg som viste mine heller svake evner når det gjelder WF, og etter det strømmer tilbudene inn;-) Dere tror nok jeg er en lett match...Men jeg bare varmer opp foreløpig :-) Merk dere mine ord når jeg nå siterer min store helt: Dette blir barneskirenn!;-) Jeg skal vie all min ledige tid til å knuse dere alle sammen;-) Så legg vekk jukseprogramma deres og få grisebank! Har jo funnet gull her: http://www.dagbladet.no/2012/03/05/kultur/wordfeud/morten_ramm/spill/20543375/
4 åringen spurte hva jeg spilte her om dagen." Du vinner snart mamma!:-)"  Det er gutten sin det:-)

Blir så glad og føler meg så heldig når jeg får denne meldingen på WF:-) Er det flere heldig griser der ute tro??;-)



4 åringen fant denne opptrekkeren i skuffen i dag.


Hva er det mamma? En danser med diamantpupp? Det er pappa sin. En avstøpning av mamma...;-) Bruker den når han skal drikke brus;-) Juger så det renner av meg. En av de tingene jeg har tatt med meg inn i forholdet:-)
Når denne kommer på bordet blir det fest:-) Mye gode minner der:-)
Apropos fest... Skal på jobb om 2 dager..Det bør vel feires med en liten fest?:-)...Hvilken unnskyldning skal jeg presentere for mannen min denne helga da tro?;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar