torsdag 5. april 2012

Svar til "Vikingen"

Føler at jeg trenger å vie en liten post til " Vikingen".


Vikingens spørsmål/kommentar i kursiv:

Ser at vi ikke er søsken i blod...hvor i oppveksten ble du mata og interessert i kristendom og religion?? som fadder for din "bastard 1" fraråde denne hjernevaskingen på det sterkeste...

Han  fortjener et fyldig svar... Som biskop Kvarme sa i dag. Det er en dramatisk tid vi går inn i nå. (påsken) Som svar på min interesse for religion med min bakgrunn, kan det sies at opprør kommer i mange former.  Har en teori på at det man ikke får noe innputt av/om i barndommen oppsøker man gjerne senere.-)
Må ikke glemme min fortid i ten sing kor. Bør ikke  prate så høyt om at i min karriere der sang jeg ikke en eneste strofe og fikk den "store" rollen i en oppsetning som sufflør:-) Fokuset mitt var mest tilstede i kor pausene og "klubben", etter øving;-)
For å føye til to streker under svaret, så ryddet jeg i kjelleren her om dagen. Og se hva jeg fant!  Gamle tegninger fra klasse 4a:-) Ser ut som interessen begynte den gangen.  Mye teologi her;-) Her er et lite utvalg...

Her tar jesus i mot noen tilslørte bondepiker...Ser jeg har blanda kortene litt her. Mener det er  islamske hodeplagg på bondepikene. Ikke helt politisk korrekt;-)
Her blir Jesus fristet...



Og her tror jeg jammen jeg har tegnet Jesus`s dåp...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar