lørdag 7. april 2012

Påskeaften...Vol 1

Gårsdagen var velykka. Fikk bespist prinsen av vessia Tower og....dronninga av Hovenga;-) De likte maten min og fine i tøyet var de og.-) Blir ikke bedre.
Brukte svigermors oppskrift til lammet. Ble så mørt at når du så hardt på det så datt det fra hverandre. Men tror jammen hun kødda litt med meg og;-) Fikk et flash back til en episode av alle elsker Raymond... Skulle jo få så mye kraft på hennes måte. Greide vel og skrape sammen en spiseskje.

Her er et lite bilde av bordet før gjestene kommer. Pavehattene gjorde susen synes jeg;-)




Ikke meningen med dette og harselere med de etablerte bloggerne. Der er bildene riktig så flotte og ikke minst ideene.




Som noen kanskje har fått med seg så liker jeg før og etter bilder...
Er aldri noen god ide og avslutte en stor middag med en full skitten oppvaskmaskin. Og det var det ikke i dette tilfelle heller.



Med dette kjøkkenet gikk jeg og la meg kl 03.00. Ble vekt av en vidundelig lyd kl 06.00..låt noe som det her UUÆææ bla bla...Mmm.. Morgen stund har gull i munn:-/ Skjønner ikke hvorfor jeg blir like overraska hver gang, vet jo at det kommer.:-)
Glemt å ta opp brød til ungene og...Hva med litt lammerester og sjokolademousse til frokost gutter...?
Mannen sa noe til meg her om dagen som fikk meg til å tenke: Er alltid kaos når du står opp med ungene. Ser nå han har rett. Makan til selvinnsikt;-) Ser ut som jeg praktiserer fri barneoppdragelse her 5 min etter vi har stått opp.
Dette er dagen for de virkelig store bestikkelsene..påskeegg i pysjen.
I dag har 4 åringen flere grenser overfor minstemann enn meg. Jeg tenker...gjør vel ikke noe om han henger litt i gardinene...bare det er litt rolig og harmonisk her:-)

Har ikke noe fyllstoff om religion i dag...tror ikke jeg husker noe mer før vi kommer til himmelspretten...men den derimot har jeg mye om;-)

9 timer til konsert...Lurer på om mannen har fått med seg at jeg har lyst på den...Mens jeg pusser finskoa...
Etter denne påska trenger jeg en skikkelig husmorferie:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar