lørdag 28. april 2012

Petter Northug Jr og Karate Kid....

Mannen i går..Handler jo om meg denne bloggen...Det må jeg gjøre noe med! Så i dag vier jeg et innlegg til to menn som har betydd og betyr mye for meg;-) Peter Northug Jr. Helten min. Hadde det vært opp til meg så hadde begge barna mine hett Petter;-) Om mulig så er den mannen den eneste grunn til at jeg ser frem til vinteren. Ønsker å dele min begeistring for denne geniale, sære ,cocky og vittige mannen:-) Han likner litt på mannen min i grunn;-)  Vet at de som kjenner meg godt er litt lei av denne nesegruse beundringen av Petter. Men kan jo ikke unngå å like en så enorm idrettsmann. Gjør langrennssporten kul;-)






I fare for å virke som en halvgammel småforelska dame så er det liksom ikke en sånn beundring..Den eneste kjendisen jeg har vært forelska i er Ralph Macchio fra Karate Kid 1. Gikk rundt med bilde av han i min sjokkrosa lommebok i 1985..Hvis noen den dag i dag sier "Wax on Wax off" blir jeg helt mo i knærna;-) Og får gåsehud av hans siste Fugle spark i slutt scenen:-)




Har lasta ned en app som heter sleep talk. Er en trist affære...men litt vittig og:-) Er vist litt snorkete for tiden. Men er jo så forkjøla så det retter seg nok snart;-) Kan ikke si at jeg ikke sover om natta i hvertfall. Minsten har vært våken i hverfall 2 ganger i natt. Mannen fiksa det, og jeg snorka meg gjennom. Kan ikke snakke meg bort fra det. Har det på teip;-) Prøvde snorke plaster og..skal kreve pengene tilbake for det:-) Elstemann kom inn med et brak  på rommet kl 0545. og ropte det er morran!!...Burde ikke få noe sjokolade i dag han..;-) Kl 0610..Vil du bygge lego med meg mamma? Du lovte...Nei vet du hva, mamma må ha maaasssse kaffe først!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar