søndag 15. april 2012

Dekkskifte søndag

Søndager er deilige dager. 4 åringen vil ha ny prompe pute. Men prompeputebutikken er stengt..Fornøyelig med de barna som tar alt bokstavelig og tror på alt:-)

Lurte på om jeg skulle jobbe litt i hagen i dag..Men vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne:-) Liksom mer fristene å gå til naboens hage å jobbe. Da er det gæli:-)

Hagen

En pryd i nabolaget:-)


Søndagsmiddag blir fredagsmiddag. Pizza. Ikke for seint å be oss på middag enda...Hvis det er noen der ute?? Anyone?? Hallo?? Hvis noen er rause nok så gjør vi som fanten. Blir minst skade da. Vi går rett til bords, spiser, eller rettere sagt eter og drar. Et par av oss ser ut som vi prøver å fange maten i fart:-) Prøver å si at maten allerede er dø så vi behøver ikke å drepe den. Det har butikken allerede ordna for oss;-)

Huset fullt av unger i dag...Vi vil blåse såpebobler, vi vil kle oss ut, vi vil hoppe på trampolina, vi vil sykle ,vi vil se på film...Jeg vil se på Kaptein Sabeltann sier en. En annen vil se på Tingeling. Da blir det mor som bestemmer..Og hun vil se på Motorsagmassakren...;-)
Mannen skifter dekk og minsten drar ut Rockwoll og klasker det ned i sitt eget gulp...De andre ungene vil ha mat! Klart det, alle skal få! Skal det være noe mer før vi stenger?! Drikker kaffe og lar det bare flyte. Føler mannen har vært lenge ute nå:-)
Ungene har sølt minst en liter såpeboblevann på verandaen..Men det gjør ingenting. Vi kan bare kjøpe mer..Og blir jo bare bittelittegrann glatt der ute:-)
Den ene ungen vil gjerne ha pai?! Kan du lage det til meg spør hun så kjekt;-) Nei vet du hva, der trekker jeg grensa!:-)
Minsten har bajsa etter et par munnfuller med Rockwoll..Kan jeg få se! Kan jeg få se! roper 4 åringen..Klart det! Kom å se på bæsj!:-)
Fælt så lang tid det tok å skifte de dekka da?! Har jo gått en halv time alt;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar