onsdag 18. april 2012

Trivialiteter...

Begynt å skylle med Listerine nylig..Grønn type..Fyttirakkern så sterkt det er!
Går å sikler i lang tid etterpå. Sønnen mener det er gift!(kan se sånn ut) Og at jeg kan begynne og brenne:-) Huffda... Men føler meg ekstrem rein i munnen.Tar sjansen på at den er giftig og jeg kan begynne og brenne.:-) Jeg blir en drage, sa kjekken...Mamma har allerede innfunnet seg med at hun er en drage!;-)

Lånt fra Magasinet, Dagbladet.


Dette er jo en husmorblogg...Så i den ånd har jeg funnet gull! Alt en trenger å vite samlet i et ukeblad. En stor takk til Allers. Er i salg i alle dagligvare butikker nå:-) Skal du sikre deg et ekseplar så løp og kjøp! Går sikkert som hakka møkk;-) Eller ta kontakt med meg?;-) Trenger ikke å ringe svigermor eller mamma mer. Dette må være husmorskolens ABC!!;-) Merkelig nok står det lite om hvordan man skal pleie mannen sin der...
Men regner med at han allerede er super godt fornøyd med mitt naturlig iboende husmor talent;-)

For bare 69 kr...Eureka!;-)


Nå kan dere bare spørre om alt fra flekkfjerning og om dere skulle være så uheldig å oppleve den krisen og gå tom for oasis;-)(oasis er sånn du stikker blomster i når du skal lage dekorasjoner, som lønner seg og fukte først)
Jeg sitter på alle svarene!! Har jo fått tak i husmor bibelen;-)



Maktkamp i heimen i dag..Minsten har overtaket..Men jeg prøver å være seig! Kjenner grå hår popper ut bare jeg tenker på det. Power nappene hans tar helt piffen fra meg...Han er sur og jeg er sur..Satser på en bedre sovedag i morgen;-) Har satsa på det i 10 mnd nå..Hadde ikke satt penger på det for å si det sånn;-)
Kjært barn har mange navn..."el terroristo", power nap kongen, koseklumpen mm
I dag går vi for "el.terroristo" i kjent powernap stil:-)



Uskyldig jeg...Neida, jeg kan vippe de fleste av pinnen..har spesielt godt tak på deg mamma!
Maktbalansen er kraftig forskjøvet i hjemmet nå...Gjesp..Ikke bit i ledninger..Ikke slå på videoen..Ikke spis Rockwoll..Ikke bit...Ikke lugg..Ikke spis maten til pus..Nei, nei ,nei....Litt latter, litt kos. Sove nå, sove nå, sove nå...sov for pokker!...Ok, så ikke sov da..Men du får være i senga de...Ok..Så vær i lekegrinda da...Ikke det heller nei...Så sitt her på gulvet og dra ut jord fra potteplanter..Sleike på møbler, gnage på crocs og trykke på videoen...Jeg trengte en nanny i dag men hun dukka aldri opp;-)

På tide å se lenger enn sin egen nese...Sender varme tanker til dere med tvillinger eller 2 eller flere tette. Føler med dere og ønsker dere alt godt ! God`s speed;-) Hvis dere har en interesseforening så skal jeg gjerne bidra med en slant...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar