lørdag 14. april 2012

Støttehjul, fashion og rockwoll...

Kl 0600 kommer 4 åringen inn på rommet med et brak og roper det er morra;-) I ukedagene må vi dra han ut av senga..Tror han gjør sånn bare for å kødde med oss..I all hemmlighet må han ha lært seg klokka og stiller vekkeklokka før kl 0600 hver lørdag og søndag:-) Har ikke noen bedre forklaring på det jeg;-) Pappaen hysjer og sier det er natta, gå å legg deg!! Men det sier vi bestandig uansett når på døgnet det er, så det har mista sin effekt:-) Så nå ble det i tillegg sagt at broren han sov..Særlig;-) Jeg lata som ingentig..Anngikk liksom ikke meg i dag..Lata som jeg sov;-)

Fikk sove lenge i dag, helt til kl 11.00. Blitt så gammel at jeg føler at halve dagen har gått:-) Var jo ute på vift i går;-)
Lurer på når jeg får nok selvdisiplin til å gå tidlig hjem jeg:-) Har det liksom ikke helt i meg..Kan ikke gå glipp av noe jeg:-) Men bør vel ikke være sistemann hver gang?! Men neste gang skal jeg runde av tidlig;-)
Fant kodebrikken til nettbanken. Tror dere ikke mannen min og pus hadde rotta seg sammen og putta den opp i sminkepungen min...De er ikke sanne altså:-)
 
I dag var det dagen støttehjula til 4 åringen skulle taes av. Tror han var mer enn moden for det:-) Mens mammaen synes de var trygge og go`e å ha på. Hadde det vært opp til meg hadde han hatt de på til han var 14..ikke flaut det;-) Forberedte meg med å leite frem noen plaster..Men det eneste som fikk gjennomgå var en bil. Var EN bil i hele gata. Veldig god plass til en 4 åring med skjelvende knær . Han fikk beskjed om å passe seg for den bilen..Veldig dumt å si..Da er det jo bare den bilen han kjører i. Blir som en blink den da:-) Må sjekke ut sånn tabbeforsikrig til gjengen her nå:-)

Jeg rakk og kjøpe noe Fjordland middag til barn og mann..Risengrynsgraut. Mor skal på fashion show på Kafe K..Springer ut døra og roper at middagen står i kjøleskapet.





Vært motefotograf i dag..Opplevde modeller som var velvillige og noen som ikke var fullt så velvillige;-) Vet noen av disse modellene kan ha noen nykker som seg hør og bør i den bransjen:-) De jogga avgårde i forykende fart..Ikke lett for en litt sliten motefotograf og holde følge;-) Til og med ekstranummeret..En modell på snart 90 år jogga ut av linsa til denne motefotografen;-) Men alle var enige om at det var et bra show, bare en litt sliten fotograf;-)

Fått kvelsmaten i ovnen og noe rødt i glasset.(husholdningssaft med redusert innhold av sukker:-)

Kveldsmaten


Noe rødt i glasset...

Mens vi nyter kveldsmaten og det røde glasset, hører vi noe rar krafsing. Nærmere undersøkelse viser det seg at pus har vært innelåst på badet en stund. Hun har prøvd å skrape seg vei ut der listene mangler..Hatt seg et skikkelig Rockwoll party;-) Hva er det med denne familien og hang til Rockwoll?!

Rockwoll rocks!!


Nå får jeg kjeft for at jeg bare lokka døra til badet etter jeg hadde tatt bildet. Prøver meg med at jeg ekke så glad i å ta på den Rockwollèn jeg, som enkelte andre i huset...Får klar melding! Mannen: "Og jeg er ikke så glad i å vaske klær jeg!" 
Ja, hva skal man si...Smiler heller og spør om han vil ha dessert etter han har stappa inn all Rockwoll`en igjen:-)
Mannen har satt på spiderman film i smug..Lata som ingenting..Trodde ikke jeg ville merke det før vi var godt i gang:-) Hmmm..Nå er han på do...Fant filmen Valentines day på en annen kanal;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar